850 T-5R CY | V60D

Gestart door )()()sT, 03-05-2007 16:52:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Chris

Citaat van: )()()sT op 23-07-2009 15:04:18
Ja deed ik graag... Ben alleen aan het werk  :eusa_wall:

Heb jij zo weinig vrijheid bij je baas dan ::)?


jan piet

Citaat van: Chris op 23-07-2009 15:07:41
Citaat van: )()()sT op 23-07-2009 15:04:18
Ja deed ik graag... Ben alleen aan het werk  :eusa_wall:

Heb jij zo weinig vrijheid bij je baas dan ::)?



Zit nog in z'n proeftijd bij z'n nieuwe baas!  :eusa_think: ;D

R o b

Mooi werk Joost, daarentegen zal de tune ook wel weer zo wennen!  ;D



Ik geloof dat ie eigen baas wordt........niet!?

Chris

Citaat van: R o b op 23-07-2009 15:26:06
Mooi werk Joost, daarentegen zal de tune ook wel weer zo wennen!  ;D



Ik geloof dat ie eigen baas wordt........niet!?

Dacht ik ook... zal wel gewenning zijn ;)

)()()sT

Ik ben met een project bezig, kan niet zomaar weghuppelen.

Dat zou jij moeten weten Rob  ;D

Taranis

Citaat van: )()()sT op 23-07-2009 15:47:39
Ik ben met een project bezig, kan niet zomaar weghuppelen.

Maar wel de hele dag zitten forummen? :evil:

Ludo

Citaat van: )()()sT op 23-07-2009 15:04:18
Ja deed ik graag... Ben alleen aan het werk  :eusa_wall:

Had me maar gebeld, ik had em wel meegenomen.  :evil:

Reitse

Citaat van: Taranis op 23-07-2009 18:18:50
Citaat van: )()()sT op 23-07-2009 15:47:39
Ik ben met een project bezig, kan niet zomaar weghuppelen.

Maar wel de hele dag zitten forummen? :evil:
Dan kan hij doen alsof hij aan het werk is ;D

)()()sT

Update met leuke dingen en minder leuke dingen:

Net even met Rogé mijn iPod Blitzsafe aangesloten op de bigfront, heb nu tot weet-ik-hoelang muziek :)
Daarnaast even de massa gecontroleerd van de trekhaakaansluiting en gelijk even nieuwe kaarsjes gemonteerd.

Maar dan:
vanmiddag dus het probleem dat er maar ca. 12 liter gas in de tank ging. Voor het tanken stond de hoeveelheidsindicator op 2 lampjes van de 5, erna stond ie vrolijk op VOL  ???

Inmiddels een kilometer of 40 gereden, en net, met Rogé als getuigen gaan tanken.
Ik kreeg er in 3 minuten maar liefst 3 liter in  :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

Metertje loopt met kleine stapjes op, en hij vult dus niet bij. 3 liter op 40 kilometer, dat haal ik niet....

Ik ga verdomme zondag op vakantie  :evil:
Retourtje Mesman is nogal kortdag  ::)

jan piet

Citaat van: )()()sT op 23-07-2009 20:52:55
Update met leuke dingen en minder leuke dingen:

Net even met Rogé mijn iPod Blitzsafe aangesloten op de bigfront, heb nu tot weet-ik-hoelang muziek :)
Daarnaast even de massa gecontroleerd van de trekhaakaansluiting en gelijk even nieuwe kaarsjes gemonteerd.

Maar dan:
vanmiddag dus het probleem dat er maar ca. 12 liter gas in de tank ging. Voor het tanken stond de hoeveelheidsindicator op 2 lampjes van de 5, erna stond ie vrolijk op VOL  ???

Inmiddels een kilometer of 40 gereden, en net, met Rogé als getuigen gaan tanken.
Ik kreeg er in 3 minuten maar liefst 3 liter in  :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

Metertje loopt met kleine stapjes op, en hij vult dus niet bij. 3 liter op 40 kilometer, dat haal ik niet....

Ik ga verdomme zondag op vakantie  :evil:
Retourtje Mesman is nogal kortdag  ::)

Prak nou ff die schroevendraaier in die klep. heb het vroeger ook wel eens gehad, en het werkte in die 2 gevallen! Kost 1 liter gas ( als je't haalt en spaart wellicht net de ellende uit)

wepster

Citaat van: )()()sT op 23-07-2009 20:52:55
Update met leuke dingen en minder leuke dingen:

Net even met Rogé mijn iPod Blitzsafe aangesloten op de bigfront, heb nu tot weet-ik-hoelang muziek :)
Daarnaast even de massa gecontroleerd van de trekhaakaansluiting en gelijk even nieuwe kaarsjes gemonteerd.

Maar dan:
vanmiddag dus het probleem dat er maar ca. 12 liter gas in de tank ging. Voor het tanken stond de hoeveelheidsindicator op 2 lampjes van de 5, erna stond ie vrolijk op VOL  ???

Inmiddels een kilometer of 40 gereden, en net, met Rogé als getuigen gaan tanken.
Ik kreeg er in 3 minuten maar liefst 3 liter in  :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

Metertje loopt met kleine stapjes op, en hij vult dus niet bij. 3 liter op 40 kilometer, dat haal ik niet....

Ik ga verdomme zondag op vakantie  :evil:
Retourtje Mesman is nogal kortdag  ::)



die roffel verekt het om op gas te rijden en wil gewoon goed gesmeert en dus op benzine naar la sude du france avec le caravan .

kun je in luik al een beetje oefenen met gas geven tegen de bergen op  ;D


oja zorg wel dat nijnke slaapt  :eusa_whistle:

)()()sT

Tja dat is allemaal heel leuk, maar daar heb ik nu ff niks aan.
Hier om de hoek zit Autogas Parkstad, ik rijd daar morgen maar om 08.00 uur heen, en eens vragen hoe en wat.
Om nou op vrijdagmiddag nog naar Mesman te rijden zie ik niet zo zitten  :eusa_shifty:

Ik ga niet zelf nu met mijn vermoeide hoofd nog in die vullen peuren.

elianmars

Jee, Joost, het zit je niet erg mee met dat gasgebeuren, hè?  :-\

Hopelijk komt morgen aan het licht wat er aan de hand is en kun je zondag zonder problemen op reis  :eusa_pray:

Scooby Doo

Dat is zwaar kl*te voor je Joost.  :(

Het zijn deze zaken, die me elke keer opnieuw doen besluiten om nog maar wat verder te rijden op benzine, ik heb het niet echt begrepen op dat gasgedoe.  :eusa_shifty:  Veel misérie mee gezien (hebben thuis Range Rover op gas gehad, en was ook altijd wel wat  :eusa_wall: )

Ik hoop dat je alles in orde krijgt voor je vakantie.  :eusa_pray:

Zijn wel mooie waardes op de testbank.  :eusa_drool:  Heb je er nog zaken aan veranderd buiten de intercooler??
Puppy Power!!!

UserID6342

Citaat van: )()()sT op 23-07-2009 20:52:55
Update met leuke dingen en minder leuke dingen:
Net even met Rogé mijn iPod Blitzsafe aangesloten op de bigfront, heb nu tot weet-ik-hoelang muziek :)
Daarnaast even de massa gecontroleerd van de trekhaakaansluiting en gelijk even nieuwe kaarsjes gemonteerd.
Maar dan:
vanmiddag dus het probleem dat er maar ca. 12 liter gas in de tank ging. Voor het tanken stond de hoeveelheidsindicator op 2 lampjes van de 5, erna stond ie vrolijk op VOL  ???
Inmiddels een kilometer of 40 gereden, en net, met Rogé als getuigen gaan tanken.
Ik kreeg er in 3 minuten maar liefst 3 liter in  :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:
Metertje loopt met kleine stapjes op, en hij vult dus niet bij. 3 liter op 40 kilometer, dat haal ik niet....
Ik ga verdomme zondag op vakantie  :evil:
Retourtje Mesman is nogal kortdag  ::)
Morgen dus eerst die rottige 80% eruit rammen, zal het probleem ook meteen opgelost zijn !!