850 T-5R CY | V60D

Gestart door )()()sT, 03-05-2007 16:52:15

Vorige topic - Volgende topic

Chris

Citaat van: Sbv op 31-01-2010 20:56:53
Ze liggen bij mij in de garage. Montage kan ik eventueel wel regelen heb het bij Chris in en uitgebouwd

Je hebt een PB Joost.. kunnen we even wat afspreken. Zoals je ziet kan het evt. bij Sander (dank daarvoor Sander ;D!), wij hebben het bij mij toen ook samen in en uit gebouwd.

Weet je al wat meer of het lukt met die LPI-injectoren?

)()()sT

Citaat van: Chris op 02-02-2010 09:09:36

Op de vorige pagina van mijn logje heb ik die vraag ook gesteld. Bij Rogé is voor de LPi-inbouw de buizenset gemonteerd; Mesman heeft hier natuurlijk de montage van de injectoren iets op aangepast (waaronder de slangetjes naar de injector).
Ik durf dus niet te zeggen of het zomaar gaat; ik denk dat het ter plekke bekijken wordt en anders jammer dan ;)

Dit is bij Rogé:

Nogmaals: zijn er meerderen hier met gas en een achteraf geplaatste Ipd buizenset?

-D©©©L-

Ook met een niet aangepaste LPi inbouw is een bovenliggende IC buis best haalbaar.

)()()sT

Die foto had ik al gezien  8)
Maar dat betekent dus waarschijnlijk dat de standaard buis niet passen zal  :eusa_think:

Ludo

Als er wat ruimte is zie ik het probleem niet.
Als de motor (iets) kantelt, kantelt de buis ook mee, de opzet van de slangetjes dus ook.

Chris

Citaat van: )()()sT op 02-02-2010 09:28:46
Citaat van: Chris op 02-02-2010 09:09:36

Op de vorige pagina van mijn logje heb ik die vraag ook gesteld. Bij Rogé is voor de LPi-inbouw de buizenset gemonteerd; Mesman heeft hier natuurlijk de montage van de injectoren iets op aangepast (waaronder de slangetjes naar de injector).
Ik durf dus niet te zeggen of het zomaar gaat; ik denk dat het ter plekke bekijken wordt en anders jammer dan ;)

Dit is bij Rogé:
http://img.photobucket.com/albums/v459/joost031277/2010/IMG_00441.jpg

http://img188.imageshack.us/img188/4247/img2489y.jpg

Nogmaals: zijn er meerderen hier met gas en een achteraf geplaatste Ipd buizenset?

Denk dat het wel moet lukken als ik het zo zie.. :eusa_think:. We merken het snel genoeg ;).

Freakybaby

Joost nog niet terug.. Zou ie dan toch morgen op de fiets naar zijn werk gaan  :eusa_shifty:

:evil:
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

)()()sT

Citaat van: Freakybaby op 09-02-2010 23:29:41
Joost nog niet terug.. Zou ie dan toch morgen op de fiets naar zijn werk gaan  :eusa_shifty:

Nee, ben idd. maar niet gegaan  :eusa_eh:

Maar: de PNP-switch is vervangen. We hadden er een heerlijk aangenaam temperathuurtje voor gekozen, maar gelukkig hadden we 2 kachels waarvan de nieuwste het niet deed  :evil: ;D
Het klusje is dankzij de kennis en kunde van Thuur geklaard.

Het was (net zoals bij Roger laatst) een enorm gepiel om de 2 connectoren te scheiden.
Na wat geklooi kwam ie uiteindelijk los en hierna was het monteren van de nieuwe PNP verder eenvoudig.
Qua rijden merk ik dat ie net wat directer schakelt. Het startprobleem heb ik de afgelopen weken niet meer gehad, maar ik hoop dat het met de nieuwe PNP sowieso tot het verleden behoort.

Thuur: bedankt voor je hulp, maar zeker ook Roger bedankt voor het ophalen van de switch en het bezorgen bij de monteur  :eusa_clap:

Ik heb geen foto's gemaakt, ik heb maar 2 handjes  8)

rogerV701998

Citaat van: )()()sT op 10-02-2010 13:05:38
Joost nog niet terug.. Zou ie dan toch morgen op de fiets naar zijn werk gaan  :eusa_shifty:

Nee, ben idd. maar niet gegaan  :eusa_eh:

Maar: de PNP-switch is vervangen. We hadden er een heerlijk aangenaam temperathuurtje voor gekozen, maar gelukkig hadden we 2 kachels waarvan de nieuwste het niet deed  :evil: ;D

Het was (net zoals bij Roger laatst) een enorm gepiel om de 2 connectoren te scheiden.
Na wat geklooi kwam ie uiteindelijk los en hierna was het monteren van de nieuwe PNP verder eenvoudig.
Qua rijden merk ik dat ie net wat directer schakelt. Het startprobleem heb ik de afgelopen weken niet meer gehad, maar ik hoop dat het met de nieuwe PNP sowieso tot het verleden behoort.

Thuur: bedankt voor je hulp, maar zeker ook Roger bedankt voor het ophalen van de switch en het bezorgen bij de monteur  :eusa_clap:

Ik heb geen foto's gemaakt, ik heb maar 2 handjes  8)

Sorry dat ik gisteren niet kon komen... :eusa_shifty: ;D

)()()sT

Een tijdje geleden heb ik eens op een site een Brodit Proclipje besteld zoals onderstaand:

Dit ding bestaat uit twee delen; een stukje moet je tussen de zijkant van je middenconsole en het paneel (bij mij het hout) steken. In het Brodit pakketje zitten 2 "gap-openers" om de naad wat te verruimen zodat je de Brodit ertussen kunt klemmen.
Ik heb laatst eens gekeken, maar ik krijg er echt helemaal geen extra ruimte tussen om er de Brodit tussen te klemmen; is het anderen wel gelukt? Ik had geen zin om mijn hout te beschadigen dus ben maar opgehouden toen ;)

Ik heb laatst even bij Eugène naar een V70-dash met hout gekeken, en dat zat ook vast aan elkaar; zit dat middendeel van binnenuit geschroefd aan de midenconsole of.....?

Toevallig kwam ik vanavond in een ander topicje over het spuiten van de inleg deze foto's van de opbouw van een dash tegen:

elianmars

Sander heeft dat gedeelte een tijd geleden los gehad om de aluminium inleg te vervangen. Misschien dat hij kan vertellen hoe het vast zit?

darius

Citaat van: )()()sT op 10-02-2010 13:05:38
Joost nog niet terug.. Zou ie dan toch morgen op de fiets naar zijn werk gaan  :eusa_shifty:

Nee, ben idd. maar niet gegaan  :eusa_eh:

Maar: de PNP-switch is vervangen. We hadden er een heerlijk aangenaam temperathuurtje voor gekozen, maar gelukkig hadden we 2 kachels waarvan de nieuwste het niet deed  :evil: ;D

Thuur: bedankt voor je hulp, maar zeker ook Roger bedankt voor het ophalen van de switch en het bezorgen bij de monteur  :eusa_clap:

Ik heb geen foto's gemaakt, ik heb maar 2 handjes  8)

Ik ga ook de pnp doen, is het een gepiel met die schakelaar omdat er weinig ruimte is of gaat het stroef ?
No show, only go.

Sbv

Het middendeel zit inderdaad van binnenuit met Torx boutjes vastgezet. Je kan bij allemaal als de dash nog in de auto zit. Een Torx25 en eventueel een verlengstukje is alles wat je nodig hebt en veel geduld.

Het middendeel zit even uit mijn hoofd met 6 of 8 Torxjes vast.
Die helemaal boven aan zitten zijn vervelend, maar degene die naast de radio zitten zijn nog vervelender
.

Heb het eenmaal losgehaald met dash erin, en de keer erop de dash even losgehaald

)()()sT

Hmm dan zou ik enkel om dat deel van die Brodithouder ertussen te klemmen eerst het bovendek moeten lossen om de middenconsole iets los te krijgen.  :eusa_eh:

Misha

Ik heb zelf zo'n brodit luchtroosterclip, is gewoon inschuiven, niks boren of schroeven, zit in 10 seconden en is er in 10 seconden ook weer van af.
Heb een vrij grote en zware HTC als nav, werkt gewoon perfekt.

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het