850 T-5R CY | V60D

Gestart door )()()sT, 03-05-2007 16:52:15

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Alweer een tijdje geleden dat er iets in het logje getikt is.... De auto rijdt ook gewoon lekker door  8)
Vanmiddag even mijn kentekenplaat-verlichting gereinigd; de lampplaatjes zaten helemaal vol met groene rotzooi.
Aangezien de lampjes erg slecht begonnen te worden heb ik er eens de allergoedkoopste LED W5W (T10 fitting) ingedrukt.

Ik moet nog even kijken in het donker, maar volgens mij geven die dingen niet veel licht op de kentekenplaat.

Oud:

Cheap-ass LED:

Iemand tips voor goede exemplaren?

Vulk

Thuur heeft er ook leds in zitten geloof ik!
Waarom de gewone lampjes niet?

Emiel

Nieuwe glaasjes kopen met standaard lampjes, enorm verschil. Op de 850 heb ik dat ooit nog ns gedaan. Glaasjes horen doorzichtig te zijn btw.

innocenti

Citaat van: )()()sT op 22-01-2011 18:36:35
Cheap-ass LED:
http://img.photobucket.com/albums/v459/joost031277/2011/diverse/1758ff59.jpg

Iemand tips voor goede exemplaren?
Zelf maken. T10 is heel makkelijk met een printplaatje. Printplaatje met 3 sporen naast elkaar uitzagen en de buitenste 2 sporen vertinnen. Kan je ze zo in een T10 voetje schuiven en 10mm LEDS op solderen. Moet je voor een paar € klaar kunnen zijn. Wel je LED lampjes naar onderen richten. Een gloeilamp straald als een bal, een LED heeft maar een beperkte lichthoek en moet je richten.

)()()sT

Sbv

Onze grote forum auto transporteur ? Wie ga je nu blij maken ?

)()()sT

Mezelf voor door de week ;D

Sbv

Citaat van: )()()sT op 29-01-2011 16:40:52
Mezelf voor door de week ;D
Meer details please.. Dacht even dat de Yaris weg zou gaan, maar dat niet

maruska

das de auto waarvan de turbo kapot was.. (forum mp)
lucky you ^^
nog plannen om dingen naar origineel te zetten ? en waar zijn de titans ? ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Wout309t

Gave bak Joost!!
2011 V70 2.0T R-Design MT

)()()sT

De Titans lagen in de bus! Nadere info volgt; we zijn net terug ;)

Vulk

Goed bezig Joost!

rovelra

Zo begon de dag !!!

Toelichting en meer foto,s zal joost zo wel geven !!!

BenC70ES

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

)()()sT

Nou......
meer blauw op straat!

Zoals inmiddels bekend heb ik de kapotte 850 T-5 van Bas gekocht. Het was natuurlijk een interessante advertentie vorige week dus gelijk gehapt en was de eerste  :eusa_dance:

Na een hoop geregel voor het krijgen van een geschikte bus, trailer en chauffeur zijn Rogé en ik vanmorgen naar den Haag getogen om de blauwe op te halen.
Het begon al goed; het achterste wiel links bleef hangen. Nadat Rogé al wat vonken zag in zijn spiegel maar gestopt. Ja hoor, wiel vast, band leeg en was dus compleet doorgesleten van het asfalt ;D
De verhuurder is razendsnel met nieuwe wielen gekomen en toen konden we verder.

Erna maar ondanks de thermosokken de voeten verder opgewarmd:

Eenmaal aangekomen de straat volgezet met rook en de 850 op de trailer gezet, Cas in de verte gespot, en de Titans gehaald. Inmiddels staat de auto veilig hier te wachten op volgende stappen.
Wat te doen?? Turbo kapot, of toch wat anders; wij weten het nog niet. Er lijkt geen water in de olie te zitten maar de rook is enorm  :o ;D

Nu eens rustig zoeken naar een oplossing.
De bedoeling is om met die 850 ("zakelijk") te gaan rijden zodat ik de V70R wat kan sparen de komende jaren.

We houden U op de hoogte ;D