Sleutels gestolen, wat te doen?

Gestart door S. Brouwer, 03-05-2007 20:41:51

Vorige topic - Volgende topic

S. Brouwer

Vanmiddag zijn uit m'n vrachtwagen het navigatie systeem en mijn spullen gestolen.

Hieronder mijn identiteits bewijs, rijbewijs etc. Maar ook mijn auto sleutels.
De diefstal is in amsterdam gebeurd en ik woon hier ongeveer 15km van vandaan.

De auto staat nu bij mij thuis achter op het boerenbedrijf, is het wijs om nu alle sloten te laten vervangen?

En hoe werkt dat met het contactslot? kan ik dat dan ook gelijk vervangen?
Is het mogelijk dit van een sloopauto in te bouwen?

Edit: ik word zojuist gebeld dat mijn identiteitsbewijs, rijbewijs en pinpassen zijn terug gevonden. Maar evengoed mis ik dan mijn chauffeursdiploma en sleutels. dus m'n adres is nog steeds bekend.
De spullen zijn gevonden en teruggebracht door een onbekend tallent

M a r c

Kun je niks me je verzekering regelen? Of is je werkgever wellicht verzekerd tegen de diefstal uit hun truck? Dan zou je een nieuw set sloten op de verzekering kunnen verhalen. Immers zou jouw verzekering er ook bij gebaat zijn dat de wagen niet weggehaald wordt...  Was je truck wél op slot?
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

V70geRwin

Wat een K streek.
Sterkte met al het geregel...

S. Brouwer

Ja, meteen eind van de middag een nieuw rijbewijs aangevraagd omdat ik die niet kan missen.
normaal €28 nu €79 vanwege vermissing ed.
Helemaal zuur dat ze net 5 min geleden bellen dat hij gevonden is.

S. Brouwer

Citaat van: M a r c op 03-05-2007 20:43:45
Kun je niks me je verzekering regelen? Of is je werkgever wellicht verzekerd tegen de diefstal uit hun truck? Dan zou je een nieuw set sloten op de verzekering kunnen verhalen. Immers zou jouw verzekering er ook bij gebaat zijn dat de wagen niet weggehaald wordt...  Was je truck wél op slot?

Ik heb meteen gemeld bij m'n werkgever maar die konden er nog niks over zeggen.

slot  :eusa_wall:  Ik had al 35 adressen gehad in amsterdam en telkens de deur opslot en navoelen. Ook daar heb ik de sleutel omgedraaid maar waarschijnlijk niet ver genoeg. heb m ook niet nagevoeld omdat m'n bijrijder riep.

hebben de spullen uitgeladen rijden er mee de hoek om en zetten het neer. lopen terug dit binnen 3 minuten.

Draai de deur "los" en we stappen in en ik vraag of hij de navigatie van het raam geplukt had, kijk nog is en m'n tas is ook weg.

Ik was ervan overtuigd dat alles op slot zat maar toch niet..

Jeff

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

850 T5 Freak

Echt rot man  :eusa_wall: suc6 verder met het oplossen!  :-\
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

850Tim

Ik zit ook in de "transportsector" en je hoort bijna niets anders van collega's. Hier in Den Haag en omstreken is niets veilig meer in je auto/truck whatever. Zorg dat het uit zicht is en doe de boel op slot.....
Simply the best.......

rody

Citaat van: 850Tim op 04-05-2007 22:59:38
Ik zit ook in de "transportsector" en je hoort bijna niets anders van collega's. Hier in Den Haag en omstreken is niets veilig meer in je auto/truck whatever. Zorg dat het uit zicht is en doe de boel op slot.....

fijn he die europese unie en zijn open grenzen...

850Tim

Ze.. stelen je wagen tegenwoordig leeg om niks....
Simply the best.......

M a r c

In Frankrijk is het nog erger. Kan me nog vele voorvallen herinneren uit mijn tijd bij een groot transportbedrijf, bijna wekelijks zat ik met de politie en verzekering om de tafel omdat er weer eens een trailer of aanhanger was leeggehaald... Soms bedwelmen ze de chauffeur door gas in de cabine te spuiten en soms ook niet, maar wat doe je als chauffeur alleen als er 10 immigranten uit Franstalige kolonieen je auto aan het leeghalen zijn? Gewoon je gemak houden dus...

Leuk verhaal trouwens: één van de chauffeurs werd ooit midden in de nacht wakker omdat er iemand aan zijn deur zat te morrelen. De chauffeur is met zijn voeten naar de deur gaat zitten en toen de deur open ging kreeg er iemand dus een voet vol op zijn gezicht. De chauffeur droeg overigens houten klompen  ;D  ;D  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Jeroentjuh

Citaat van: rody op 04-05-2007 23:04:34
Citaat van: 850Tim op 04-05-2007 22:59:38

fijn he die europese unie en zijn open grenzen...

:eusa_sick: :eusa_snooty: :eusa_wall: Tja het wordt er niet beter op hier....

R.Bijl

Citaat van: M a r c op 05-05-2007 13:59:25
In Frankrijk is het nog erger. Kan me nog vele voorvallen herinneren uit mijn tijd bij een groot transportbedrijf, bijna wekelijks zat ik met de politie en verzekering om de tafel omdat er weer eens een trailer of aanhanger was leeggehaald... Soms bedwelmen ze de chauffeur door gas in de cabine te spuiten en soms ook niet, maar wat doe je als chauffeur alleen als er 10 immigranten uit Franstalige kolonieen je auto aan het leeghalen zijn? Gewoon je gemak houden dus...

Leuk verhaal trouwens: één van de chauffeurs werd ooit midden in de nacht wakker omdat er iemand aan zijn deur zat te morrelen. De chauffeur is met zijn voeten naar de deur gaat zitten en toen de deur open ging kreeg er iemand dus een voet vol op zijn gezicht. De chauffeur droeg overigens houten klompen  ;D  ;D  ;D

boer harm op zijn gezicht ;D

balen man,succes met de afwikkeling....
kan je je wagen niet elders stallen?

suc6
Robin
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

ewing

Je kunt je eigendommen tegenwoordig ook geen seconde meer uit het oog verliezen! En het ergste is nog, dat je jezelf vaak verwijten gaat maken dat je je auto niet of niet goed hebt afgesloten, terwijl 'ze' gewoon met hun tengels van je spullen moeten afblijven! Balen man, dat wordt dus alle sloten vervangen van je roffel neem ik aan?

S. Brouwer

Ik ga nog ff informeren bij Volvo of het niet mogelijk is om de sleutels opnieuw in te leren.
Zodat de auto in ieder geval niet gestart kan worden.

Opzich staat de auto veilig bij ons op het terrein, waar een kudde honden los loopt.
En over het algemeen hebben ze een hekel aan honden dus dat scheelt.

Als dat niet kan komen er andere sloten in.