Wegliggin S70 T5

Gestart door VELTMAN, 07-05-2007 17:01:48

Vorige topic - Volgende topic

VELTMAN

beste mensen,

Maand of 4 geleden een S70 T5 gekocht en eigenlijk van het weekend pas een keer goed op snelweg in duitsland gereden. Was s' nachts en muisstil dus gas erop. Ik vind dat de auto al vanaf 140 km per uur erg " licht"  gaat aanvoelen aan de voorkant, zodanig dat je het gevoel hebt dat het weg contact niet je van het is. Bij de 200 km  had ik zo iets " toch maar even gas terug want......."   Heeft iemand ervaring met deze auto want hiervoor een aantal 850 gehad toch veel lekkerder aanvoelde.  Gevoelsmatig zijn de demping en vering niet versleten.... Hoor dit gewoon bij dit type auto of.................. Want me ook erg tegen valt is het geluid van de 5 cilinder niet te vergelijken met de oude 850 Ik mis de mooie brom

Misha

Ik zeg:

- Voor licht is schokbrekers achter rot.

- Geluid: Turbo's dempen het geluid, was je 850 ook een turbo ?
Overigens is een S70 in het interieur wel een stukje stiller dan de 850 ja, dat klopt. en een sedan is natuurlijk stiller dan de estate
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Enno

Citaat van: Misha op 07-05-2007 18:28:43
Ik zeg:

- Voor licht is schokbrekers achter rot.

- Geluid: Turbo's dempen het geluid, was je 850 ook een turbo ?
Overigens is een S70 in het interieur wel een stukje stiller dan de 850 ja, dat klopt. en een sedan is natuurlijk stiller dan de estate

Rondje goede schokdempers zou ik zeggen....doet al een hoop....de Koni (geel)of Bilsteins...(B6).....daarna ligt de auto als een steen op de weg....ga ik van uit....ik weet nog heel goed toen ik mijn auto wegbracht om getransformeerd te worden....eerst was het een deinende..mobiel...nu ligt hij redelijk strak op de weg....ook o hoge snelheid