Amerikaanse Volvo's

Gestart door Jak, 08-05-2007 13:42:21

Vorige topic - Volgende topic

-D©©©L-

Citaat van: schotpoort-zutphen op 12-05-2007 21:07:35
object in the mirror are closer then you appear

Objects in de mirror tend to disappear  ;)

hansiman

Interessant onderwerp! Een half jaar geleden heb ik een 'amerikaanse' 850 2,5 20v 1996 gekocht. Van de 1e eigenaar! Deze auto is echter nooit in de VS geweest. Geschiedenis; gekocht in GB, geimporteerd in NL, geexporteerd naar Italie en door mij weer geimporteerd in NL. Het is mijn eerste 850 dus ik vroeg mij al af wat de verschillen zouden zijn naast de miles op de tellers.
Wat ik hier hoor klopt ook bij mij; bv. de afwijkende knipperlichten voor, de ontbrekende knipperlichten op de zijschermen en de teksten op de spiegels. Dat er misschien sprake is van minder vermogen tov europese modellen verklaart meteen mijn indruk dat de auto zijn vermeende 170pk niet waar maakt. Verder is de auto luxe uitgevoerd met volleer bekleding, schuifdak, mistlampen voor, ECC, voorruit met 'zonneband', Volvo audio met cd-wisselaar, electrische voorstoel etc. Hopelijk kom ik nog meer aan de weet. Wellicht kan ik jullie ook helpen mbt info.

Gegroet Hans

Ludo

Citaat van: hansiman op 16-05-2007 23:17:42
Dat er misschien sprake is van minder vermogen tov europese modellen verklaart meteen mijn indruk dat de auto zijn vermeende 170pk niet waar maakt. 

bwah, dat zijn maar een paar pktjes.
komt voornamelijk omdat er in de states strengere emissieeisen zijn.