BMW aversie ???

Gestart door Ramon, 14-05-2003 11:40:03

Vorige topic - Volgende topic

denkweb

mooie auto die X5

Hierboven eindelijk een kortere versie... ;-)

Rudi

Beetje flauw,die X5 is een monsterauto.Niet alleen snel maar ook nog ,s mooi.dat kun je van een XC90 of zo,n Cayenne niet zeggen...
Dr.Go-Fast...

Reitse

XC90 en Cayenne ben ik met je eens, maar om de X5 nou een monsterauto te noemen...
Allemaal van die auto's die staan te bibberen in de veren als ze een plasje modder zien.

Off-road doe je in een Land Rover.

Rudi

Reden ze met die X5 niet Paris Dakar?....maakt ook niet uit het blijft een wrede bak[sterkste uitvoering 360/370PK geloof ik] Volvo loopt gewoon 20 jaar achter,geeft niks ;D ;D ;D ;)
Dr.Go-Fast...

Reitse

Citaat van: Diablo op 16-08-2003 21:20:30
Reden ze met die X5 niet Paris Dakar?....maakt ook niet uit het blijft een wrede bak[sterkste uitvoering 360/370PK geloof ik] Volvo loopt gewoon 20 jaar achter,geeft niks ;D ;D ;D ;)
hehe
Ja, die BMW X5 deed mee in Parijs-Dakar, maar wat heeft die X5 nog te maken met een consumenten X5?

Of Volvo nou 20 jaar achterloopt...
Weet je, deden ze dat maar, dan waren er nog plannen voor mooie wagens als de 850 (vooral design dan).

Rudi

@Reitse,dat laatste ben ik weer wel met je eens :) was ook een beetje aan het stangen ;)
Dr.Go-Fast...

micdee

Citaat van: Reitse op 16-08-2003 21:55:02
hehe
Ja, die BMW X5 deed mee in Parijs-Dakar, maar wat heeft die X5 nog te maken met een consumenten X5?

Er zullen zeker wel aanpassingen aan het onderstel en motor gedaan zijn, maar volgens mij ook weer niet enorm veel. En het is in ieder geval niet een Dakar auto speciaal ontworpen door de ralley. En toch blies die diesel in de laatste week lekker mee met de top Pajero's over de 200km/u in de woestijn   ;D

Marc 0101.001

Citaat van: Diablo op 16-08-2003 20:01:25
Beetje flauw,die X5 is een monsterauto.Niet alleen snel maar ook nog ,s mooi.dat kun je van een XC90 of zo,n Cayenne niet zeggen...

Is dat niet persoonlijk? Ik vind een XC90 veel mooier en robuuster dan een X5. Ook vaak helemaal 'foute' mensen die in zo'n X5 rijden....  :-X

Rudi

Citaat van: Yellow Banana II op 17-08-2003 11:29:29
Citaat van: Diablo op 16-08-2003 20:01:25

CiteerIs dat niet persoonlijk? Ik vind een XC90 veel mooier en robuuster dan een X5.
Is ook persoonlijk.....
CiteerOok vaak helemaal 'foute' mensen die in zo'n X5 rijden....  :-X

Alles wat niet in een Volvo rijd vind jij fout ;D maar volgens mij ben je in de war met dik bespoilerde BMW,s en M3,s daar zittten meestal mensen in die hun brood verdienen met bepaalde plantensoorten,voor mij ook geen BMW daar rijd ieder1 al in,maar een X5 is toch apart :)

leuk zo,n blauwe achtergrond ;D
Dr.Go-Fast...

BenC70ES

Diablo,

CiteerVolvo loopt gewoon 20 jaar achter,geeft niks

Probeer maar eens met 7 in je X5 te kruipen  ;D

XC90 is zeker zo mooi als X5

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Rudi

Citaat van: BenC70ES op 17-08-2003 13:37:19
Diablo,

Als ik zoveel mensen wil vervoeren huur ik wel een Interliner ;D ;D ;D
Dr.Go-Fast...

Boom

Citaat van: BenC70ES op 17-08-2003 13:37:19
Diablo,

XC90 is zeker zo mooi als X5

Probeer dat maar eens in een XC90... zal ook erg lastig worden! Wat klein daar achterin zeg! Maar heb je ooit wel die neus van de XC90 gezien? Veel te hoog en te recht, zonde van de auto! Voor de rest gewoon mooie auto, alleen die voorkant :barf:
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

Joris_Scholte

Citaat van: Diablo op 17-08-2003 14:19:48
Als ik zoveel mensen wil vervoeren huur ik wel een Interliner ;D ;D ;D

Zal ik offerte voor je opvragen?

Rudi

Dr.Go-Fast...

denkweb

Kweenie of we dat wel willen...

zie punt 4