Gps Tracing and tracking

Gestart door M@rtijn, 09-05-2007 21:39:04

Vorige topic - Volgende topic

M@rtijn

Hallo Mede roffelaars,

Omdat de meeste wel erg gehecht zijn aan hun roffel en de wereld om ons heen steeds gekker wordt zijn er tegenwoordig tracing and tracking apparaten in de handel die je zelf achteraf kunt inbouwen en je een sms sturen met de gegevens waar je auto zich dan bevindt.

Deze gegevens kun je dan in bijv google maps invoeren en je ziet deze plaats dan op de kaart / sattelietbeelden.

Zijn er mensen met ervaringen met een soortgelijk systeem ????

En even ter aanvulling op de eerste reactie,het is niet de bedoeling iemand te gaa volgen of wat dan ook.Vraag me ook af hoe het zou werken in bijv een parkeergarage,de normale sattelietnavigatie is dan allang zijn signaal kwijt in bijv.de bijenkorf in amsterdam.

Ben benieuwd

Groeten

M@rtijn
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal ;)

Clioplein

Ik ken wel iemand die dat heeft gedaan.
VOOR EEN HELE ZIEKE REDEN....

Hij kan zo zien waar zijn vriendin naartoe gaat. Echt zielig volgens mij.

Verder hebben wij het op het werk om zo de vrachtwagens te volgen en ik geloof voor veiligheids redenen ook in de directie wagens.

Hen3

Citaat van: M@rtijn op 09-05-2007 21:39:04
Vraag me ook af hoe het zou werken in bijv een parkeergarage,de normale sattelietnavigatie is dan allang zijn signaal kwijt in bijv.de bijenkorf in amsterdam.

Ik neem aan dat ze je dan de laatste geldige GPS positie doorsturen. Net buiten de garage dus.