Handschoenenkastje en kaartenvak uitbouwen

Gestart door Clioplein, 10-05-2007 20:12:36

Vorige topic - Volgende topic

Clioplein

Ik wil mijn handschoenenkastje en kaartenvak uitbouwen in een V70 uit 1999

Heeft iemand soms een beschrijving hoe dat moet? Ik heb al gezocht op het forum.

Alvast hartelijk dank

Misha

Citaat van: Clioplein op 10-05-2007 20:12:36
Ik wil mijn handschoenenkastje en kaartenvak uitbouwen in een V70 uit 1999

Heeft iemand soms een beschrijving hoe dat moet? Ik heb al gezocht op het forum.

Alvast hartelijk dank
Uitbouwen in ?

Hoe dan ook: he zijn 2 losse componenten. Het kaartenvak zit vast aan de onderplaat, het dashboardkastje zit recht in het dashboard geschoven, en vast met een aantal torxen aan de rand. Meestal verkruimelt het kunststof direkt, en heb je nog maar 2 bevestigingspunten over daarna, maar goed, dat mag de buik niet doen rimpelen.

Dit is echt een megasimpele klus, gewoon losschroeven en gaan, ik kan met niet voorstellen dat er een beschrijving van is
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Clioplein

Mischa, alvast bedankt voor de reactie.
Waar zitten de schroeven van het kaartenvak. Het kaartenvak "valt " dan naar beneden of moet je dan het gaan uitschuiven.

Misha

Citaat van: Clioplein op 10-05-2007 20:19:15
Mischa, alvast bedankt voor de reactie.
Waar zitten de schroeven van het kaartenvak. Het kaartenvak "valt " dan naar beneden of moet je dan het gaan uitschuiven.

Weet ik eigenlijk niet meer... het valt inderdaad iets naar beneden, en dan schuif je het naar voren weg. Achterin bij je voeten zeg maar schuift hij in een stukje rails, links en rechts.
En er zit  ook nog een lampje in, maar daarvan kun je het stekkertje los trekken als de plaat 'hangt''

EN het is Misha, geen Mischa...

Wel grappig trouwens: dat je dat zou schrijven als je mijn naam hoort, kan ik me voorstellen... maar dat je het zo schrijft als je het ziet staan, dat vind ik dan wel weer lollig
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Clioplein

Misha Thanks
En die spelfout komt door mijn vingers haha Sorry:):)