voorstellen en verkopen van mijn 850R estate

Gestart door bennie_blank, 10-05-2007 22:21:06

Vorige topic - Volgende topic

bennie_blank

Hoi ik ben Hans-Eric.
Heb mijn 850 R estate nu zo'n 5 jaar, maar door een lease auto ben ik helaas genoodzaakt mijn 850R estate van de hand te doen.
iEMAND interesse?
hij is uit 08-1996, er zit een totaal ge-reviseerde motor in, en verder is hij uitgerust met navigatie (jvc-DIN radio/cd/mp3/navigatie) en dvd speler. hij is dark olive green en rijdt als een zonnetje.
Kan iemand mij vertellen hoeveel ik hiervoor kan vragen. Foto's e.d kan ik je wel toemailen.
hoor het graag.

elianmars

Och, voor zo'n 1000 euro wil ik je er wel van af helpen, hoor  :eusa_whistle:

fbm

Citaat van: elianmars op 10-05-2007 22:24:20
Och, voor zo'n 1000 euro wil ik je er wel van af helpen, hoor  :eusa_whistle:

Niet eens wat meer dan dat?............................................krent!

fbm

V70geRwin

KM stand en onderhoud, velgen, uitrusting etc zeggen ook wel iets over de waarde  ;)

Hoe je foto's kan posten kan je ook hier ergens vinden, zoekfunctie en dan bij de achterste resultaten beginnen.

Welkom!

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Racingbrick

Ik zou eerst maar eens een doorverwijzing halen bij huisarts voor geestelijke bijstand, of minimaal een evaluatie....
Juist met een leasewagen moet je je roffel er bij houden, en een km registatie, dan heb je geen bijtelling.
Dat is exact de reden waarom ik ook weer roffel...
Een mooie en goed R ga je gewoon nooit meer vinden, en je krijgt hoe dan ook spijt.

robbie409

Ik heb juist geen leasebak (met de beperking van een aantal merken en een max budget en bijtelling) maar een eigen auto naar eigen keus met een kilometervergoeding (=netto geld).

Leasebak is wel minder zorgjes bij ongelukken en onderhoud, maar de vrijheid van een eigen auto die je naar eigen wens kan opleuken wegen daar ruim tegenop.

FGG

Citaat van: Racingbrick op 11-05-2007 10:15:55
Ik zou eerst maar eens een doorverwijzing halen bij huisarts voor geestelijke bijstand, of minimaal een evaluatie....
Juist met een leasewagen moet je je roffel er bij houden, en een km registatie, dan heb je geen bijtelling.
Dat is exact de reden waarom ik ook weer roffel...
Een mooie en goed R ga je gewoon nooit meer vinden, en je krijgt hoe dan ook spijt.

Zo doe ik 't ook. Van die bijtelling kun je je roffel laten lopen.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

V70geRwin

Citaat van: robbie409 op 11-05-2007 11:16:31
Ik heb juist geen leasebak (met de beperking van een aantal merken en een max budget en bijtelling) maar een eigen auto naar eigen keus met een kilometervergoeding (=netto geld).

Leasebak is wel minder zorgjes bij ongelukken en onderhoud, maar de vrijheid van een eigen auto die je naar eigen wens kan opleuken wegen daar ruim tegenop.

Dan kun je toch ook blijven rofflen?

daytonawim

Ik roffel ook prima met een kilometer vergoeding :-), is uiteindelijk zelfs voor de baas voordeliger dan een lease auto.
Zelf wordt ik er ook beter van :-)
ben nu aan het kijken naar een opvolger :-)  s70/c70 of s80

hpkevertje

Advies? :eusa_shifty:
NIET WEGDOEN!! :eusa_hand:
Krijg je spijt van. :'(

The Saint

.. ben je zwart?

;D

Succes met de verkoop!
No shirt no shoes, no pinball