Autovisie Time Attack

Gestart door Emiel, 11-05-2007 14:55:56

Vorige topic - Volgende topic

Jeroentjuh

Ronbroek

Je foto's zijn denk ik weer iets te groot Tim, kheb je ditkeer niet gespot !  ???  ;D

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Ricardo

Leuke dag, wel wat weinig aanwezigen als je Zolder gewend bent. Mooie auto's gezien. Zwarte Audi S2 was snel, ook geschrokken van Golfje van JDE met 400 dat wil wel.

Mooi:

Snel en mooi:

Niet gereden:

Nieuwe tuner?

Wat roteert er daar?

M a r c

Citaat van: Ronbroek op 03-06-2007 23:53:59
Je foto's zijn denk ik weer iets te groot Tim, kheb je ditkeer niet gespot !  ???  ;D

Ik zie ook alleen maar rode kruisjes...
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

850Tim

Citaat van: M a r c op 04-06-2007 10:10:06
Citaat van: Ronbroek op 03-06-2007 23:53:59

Ik zie ook alleen maar rode kruisjes...

Snap er geen f=ck van, gister stond alles erop en nu staan er fotos van de WTCC ??????????????????????

Wat gebeurt er hier..........
Simply the best.......

M a r c

spooky... wooohooooo  ;D

info@europeantuning.nl

850Tim

Simply the best.......

DD

was een leuk dagje, ik ben later op de dag nog even wezen kijken. Ik had het vermoeden, mooi weer en een event op zandvoort = geen parkeerplaats. Dus de auto verder weg gezet en met openbaar vervoer naar zandvoort afgereist. Het viel me eigenlijk zwaar tegen hoe druk / rustig het was. Evenement zelf was heel erg gaaf. de spullen er omheen rondom slecht. Eten en of drinken waren veel te weinig punten voor en daardoor lange rijen.
Om nog maar niet te spreken over een aantal stands. Er stonden 2 pillenslikkers een ouwe partij takke herrie te verkopen, megs had een giga stand maar nergens een bordje voor prijzen en of een aanbieding. Toyo had een db meetpunt waar tevens een JUMP competitie werd gehouden. Om 3 uur hadden ze 3 kanditaten gehad voor de jump.

Ik heb vreselijk hard gelachen om de automaxx babes, die kwamen gratis magazines uitdelen en ze raakte ze aan de straatstenen niet kwijt. Wat is dat trouwens toch altijd met die promo dames. Op foto's zie je altijd de ene naar de andere schoonheid rondlopen maar als ik zo'n evenement bezoek zijn het 9 van de 10 keer van die 13 in een dozijn doorsnee gevallen.

OMD

Parkeerproblemen heb je niet zo snel bij auto-evenementen (geen A1-GP soort enzo)

Eten was inderdaad op te weinig punten te koop maar dat is al jaren hetzelfde. De kroeg en die 2 kraampjes. Die pillenslikkers zitten op elk evenement en ik kan je vertellen, niet alleen jij wordt er gek van, verschrikkelijk altijd.

Meguiars heeft altijd een stand maar eigenlijk nooit prijzen, dat is commercie, dan ga je om de prijs vragen en wordt je naar binnen gevist door de verkopers en loop je met meer spullen weg dan je aanvankelijk wilde kopen. Standaard dus.

Automaxx blad liep wel redelijk goed wat ik van de organisatie heb begrepen. Maar als je x aantal bladen hebt meer dan het x aantal bezoekers, dan wordt het lastig inderdaad ;)

Al met al, zoals ik gewend ben:

Standaard Automaxx issues

Freakybaby

Citaat van: DD op 04-06-2007 14:38:44
Wat is dat trouwens toch altijd met die promo dames. Op foto's zie je altijd de ene naar de andere schoonheid rondlopen maar als ik zo'n evenement bezoek zijn het 9 van de 10 keer van die 13 in een dozijn doorsnee gevallen.

A ze worden uitgezocht op basis van (profi) foto's
B er zijn te weinig ECHT mooie meiden te vinden die daar voor een schijtloontje rond gaan lopen
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

DD

Citaat van: OMD op 04-06-2007 15:17:13
Parkeerproblemen heb je niet zo snel bij auto-evenementen (geen A1-GP soort enzo)

Eten was inderdaad op te weinig punten te koop maar dat is al jaren hetzelfde. De kroeg en die 2 kraampjes. Die pillenslikkers zitten op elk evenement en ik kan je vertellen, niet alleen jij wordt er gek van, verschrikkelijk altijd.

Meguiars heeft altijd een stand maar eigenlijk nooit prijzen, dat is commercie, dan ga je om de prijs vragen en wordt je naar binnen gevist door de verkopers en loop je met meer spullen weg dan je aanvankelijk wilde kopen. Standaard dus.

Automaxx blad liep wel redelijk goed wat ik van de organisatie heb begrepen. Maar als je x aantal bladen hebt meer dan het x aantal bezoekers, dan wordt het lastig inderdaad ;)

Al met al, zoals ik gewend ben:

Standaard Automaxx issues

ik ben zandvoort alleen maar gewend met de malboro masters / bp ultimate, pinksterraces en meer van dat soort events dat als het mooi weer is de complete duintoppen gevuld zijn vandaar.

Ik kan me maar weinig voorstellen dat het automax gebeuren goed liep of het was puur door die gasten bij die toyo stand (bij de eet kraampjes). Er stonden 4 promo babes met een arm voor bladen en iedereen die er eentje wilde hoefde alleen maar naar voren te komen. Er was er eentje, die wilde wel een knuffel van 1 van de dames maar een blaadje hoefde die niet.

Ricardo

De prijzen van de Meguiars producten stonden in de folders die op de stands lagen hoor.

-D©©©L-

Citaat van: Ricardo op 04-06-2007 16:48:48
De prijzen van de Meguiars producten stonden in de folders die op de stands lagen hoor.
Meg's kennende kan je ze beter met een beetje korting bij de handelaar om de hoek halen.  ;D
Ik heb in Essen al eens gevraagd waarom ze op de beurs duurder waren dan in de winkel, dat vond de man (achter een kraam die zwart zag van het volk) niet echt leuk... Gelukkig doe ik jaren met een setje step 1, step 2, nxt wax en GC wax.

Esveldt

Citaat van: Ricardo op 04-06-2007 00:59:19

Dit vind ik nu triest, diep triest!!!!

Hebben ze een mooi jurkje aan, mooi van lengte.
Zie aan de achterzijde al die BH-bandjes! :eusa_snooty:

;D ;D ;D

M a r c

shop ze er even uit dan  :eusa_whistle:

(maar als hun borsten nu gaan hangen dan maar snel terug  ;D )

info@europeantuning.nl