[VOLVO 850 CLUBMEETING] Poetsdag 9 Juni 2007

Gestart door Emiel, 13-05-2007 21:13:28

Vorige topic - Volgende topic

BasV70

Ook al weer een tijdje thuis. Was een erg leuke dag. Beetje gekletst, rondgekeken en natuurlijk lekker gepoetst.
Voor de organisatie en de Eenzet-vertegenwoordigers:  :eusa_clap: :eusa_clap:

Gr.

denkweb

Allemaal jaloerse gezichten om mijn tefal-teflon-auto...  ;D

Joris_Scholte

Citaat van: denkweb op 09-06-2007 19:39:03
Citaat van: Joris_Scholte op 09-06-2007 19:02:28
Ben ook blij dat we hebben gebroken met de traditie van een op de poetsdag aanwezige wegenwachter trouwens....

Wel jammer dat je dan net koelvloeistof gaat lekken midden tussen de Metsubsidie Evo-club leden...  :eusa_whistle:
Ja, die pech kun je hebben. Verhaal met een staartje, zeg maar.

RRRRR_Ramon

Citaat van: denkweb op 09-06-2007 20:16:46
Allemaal jaloerse gezichten om mijn tefal-teflon-auto...  ;D

http://www.volvo850club.nl/components/com_ponygallery/img_pictures/poetsdag_20079_20070609_1840528845.jpg

Ik vond dat Joris erg dicht met z'n stalen horlogebandje op je dak stond te hangen, controleer even op krassen !!  ::)  ;)  ;D

Tefal, je denkt ook aan alles.........  :eusa_whistle:
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Sterre

Ik reed vanmiddag rond half 6, 6 uur op de A15 tussen de knooppunten Deil en Valburg, richting Bemmel.. en ik zag wel heel veel glimmende VOLVO's rijden de andere kant op!!!   :eusa_clap: :eusa_clap:
Ah joh, vlieg op en pluk sterre...

scania164

Hallo
Het was mijn 1e poetsdag en ik vond het helemaal geweldig!
Wat glimt de roffel weer!!
Was dus weer een geweldige dag met leuke mensen!!
;D ;D ;D

Gr Chris

RRRRR_Ramon

Citaat van: Sterre op 09-06-2007 21:40:38
Ik reed vanmiddag rond half 6, 6 uur op de A15 tussen de knooppunten Deil en Valburg, richting Bemmel.. en ik zag wel heel veel glimmende VOLVO's rijden de andere kant op!!!   :eusa_clap: :eusa_clap:

En niet ff zwaaien ???  ;D

Sterre

Citaat van: RRRRR_Ramon op 09-06-2007 22:27:45

ik heb nog steeds géén Volvo :(  moet het nog een tijdje met m'n oranje 206-je doen...:)
Maar ik zal zwaaien de volgende keer als ik een VOLVO zie langskomen..
:eusa_hand: :eusa_hand:

Hengeveld

Was een mooie dag, lekker gepoetst (voor het eerst  :-[). Leuk om weer wat leden te leren kennen. En morgen weer een meeting, in Groningen. Wie van de poetsers is daar ook bij?

RRRRR_Ramon

Citaat van: Sterre op 09-06-2007 22:40:52
Citaat van: RRRRR_Ramon op 09-06-2007 22:27:45

ik heb nog steeds géén Volvo :(  moet het nog een tijdje met m'n oranje 206-je doen...:)
Maar ik zal zwaaien de volgende keer als ik een VOLVO zie langskomen..
:eusa_hand: :eusa_hand:

Dat lijkt me wel ja, dat je eerst naar alle Volvo's moet zwaaien voordat je er 1 mag kopen.  :eusa_liar:

Maarreh...... hoe is het met de C70, ben je nu al wezen kijken daar? Want dan kun je volgend jaar ook komen poetsen, al zal dat niet meer in Bemmel zijn.  :-\

[edit] zie nu net dat de MP advertentie weg is en jij net aangeeft nog even in je 206 blijft rijden, dan zal jij hem wel niet gekocht hebben......... Gelukkig staan er nog meer te koop zullen we maar zeggen. [/edit]

Rayman

Gisteren nog gelachen met Maikel:

Ik zag hem van alles uitvreten maar ik heb 'm niet zien poetsen dus ik vroeg 'm (in de stijl van Nichtrijder)

"Maikul, wat doe je!"

;D

Spin!

Citaat van: Rayman op 10-06-2007 10:01:45
van alles uitvreten maar ik heb 'm niet zien poetsen

Inderdaad nu je het zegt...die auto slaat nog steeds paars uit

www.vm-parts.nl

Spin!

Ga het toch nog even vermelden:

Zit nu nog steeds na te genieten van gister! Was lang geleden weer dat ik bij een meeting van de club was. Was erg gezellig en leuk jullie allemaal weer te hebben gezien en gesproken!

En...nog steeds geen vogel die het lef heeft gehad mn banaan onder te schijten!  :eusa_dance:

www.vm-parts.nl

Sterre

CiteerMaarreh...... hoe is het met de C70, ben je nu al wezen kijken daar? Want dan kun je volgend jaar ook komen poetsen, al zal dat niet meer in Bemmel zijn.  :-\

[edit] zie nu net dat de MP advertentie weg is en jij net aangeeft nog even in je 206 blijft rijden, dan zal jij hem wel niet gekocht hebben......... Gelukkig staan er nog meer te koop zullen we maar zeggen. [/edit]

Ik heb besloten om voorlopig rustig uit te blijven kijken naar een mooie!! 
Het hoeft gelukkig niet van vandaag op morgen ... :eusa_snooty:
Maar wie weet ben ik volgend jaar wel van de partij   :eusa_dance:

mods edit
quote hersteld

Rayman

Nog meer foto's van mooi gepoetste bolides?