Rijden zonder schoeisel,

Gestart door The Saint, 14-05-2007 20:43:05

Vorige topic - Volgende topic

The Saint

't blijft een typisch gevoel..

Had het al een tijdje niet meer gedaan, maar nu waren mijn schoenen zo smerig dat ik wel 'moest'. Heb normaal altijd wel wat aan, al zijn het soms slippers. Met je sokken op het gas, het blijft typisch..  ;D
No shirt no shoes, no pinball

Freakybaby

Als ik dat al doe dan rij ik ineens veel meer op de cruise...
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

ReemGLE

ik rij altijd op mijn sokken in de vrachtwagen en en de auto. kwestie van wennen denk ik.

Ronbroek

Ik doe het in mn bedrijfsbussie wel eens, de stoel moet dan 1 tikkie naar voren en m'n schoenen gooi ik dan aan de bijrijderskant.

Als deze onder je pedalen schieten wil je niet weten wat er kan gebeuren  :eusa_shifty:

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

rody

Citaat van: ReemGLE op 14-05-2007 20:53:48
ik rij altijd op mijn sokken in de vrachtwagen en en de auto. kwestie van wennen denk ik.

automaat?

ReemGLE

Bij de deka wel maar tegenwoordig heb ik een nieuwe baan waar ik weer lekker moet schakelen. 12 versnellingen genieten van het mooie volvo geluid. (850 ook handbak)

[offtopic]
Dit is mijn nieuwe vaste aanwinst waar ik het een jaartje of twee mee moet doen tot de FH komt.

[/offtopic]

Sbv

Met name bij langere ritten rij ik heel vaak op sokken. Heerlijk even geen knellende schoenen aan. Het geeft soms wat vreemde reacties van passagiers. Rij jij op sokken ???

Ronbroek

Ah, de bekende 16 en 19 mm electrabuizen  ;D

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Gijs850

Pipelife uit Enkhuizen. leuk bedrijf!

ReemGLE

We dwalen af van het oorspronkelijke topic. ik ga wel even door op het 'volvorijders en hun beroep' topic......

elianmars

Ik rijd vooral als we een lange rit maken (vakantie) op sokken. Dan ben ik die schoenen echt zat.

Marc O.

Kan dat absoluut niet! Heb het idee dat ik niet kan doseren enzo. Vooral lastig bij remmen.
...The Nile isn't just a river in Africa...

t5karel

Citaat van: elianmars op 14-05-2007 23:11:17
Ik rijd vooral als we een lange rit maken (vakantie) op sokken. Dan ben ik die schoenen echt zat.
Nou,gooi die ramen maar open dan :eusa_sick:. ;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Hen3

Ik dacht ff dat het ging over rijden zonder banden om de velgen ("zonder schoeisel")  :eusa_think:

Komt ook een beetje door die 440 rijder die hier onlangs was en op 'ons' advies z'n banden van de velgen wilde halen om z'n auto te verlagen...  :eusa_wall:

quote: "vonkt dat niet erg dan?"

frekko

rij al jaren op blote voeten, vooral in de zomer uiteraard.
maar bij lange ritten in de winter ook lekker op kousevoeten is een kwestie van wennen