Gsm om goed mee te fotograferen

Gestart door The Saint, 15-05-2007 22:08:15

Vorige topic - Volgende topic

The Saint

Ik ben me eens aan het orienteren voor een gsm die makkelijk mooie foto's maakt.

De Sony Ericsson W810i lijkt mij alles te hebben (en veel meer) wat ik graag wil:

-gewoon normaal bellen
-agenda beheren
-contact personen beheren
-mooie foto's maken (ben bepaald geen fijnproever hoor) 2 megapixel leek me wel goed
-makkelijk te gebruiken

Wat niet nodig is:

-allerlei mogelijkheden voor internet etc.
-games
-allerlei andere sh*t

Op kieskeurig.nl komt dit toestel er goed af. Alhoewel dit een zgn 'walkmantelefoon' is, vind ik dit geen voorwaarde.

Nogmaals, ik ben geen gadget idioot die het uiterste uit telefoons haalt..

Iemand die z'n mening hierover kwijt wil? (om er dan vervolgens niet naar te luisteren  ;D)
No shirt no shoes, no pinball

FGG

Ik heb sinds 2 weken een nieuwe telefoon. De HP die ik wilde hadden ze niet meer, zijn opvolger moest ik 469 euro op bijleggen! Die had wel een 4 megapixel-camera. Mijn antwoord: ik wil een telefoon, geen camera! Voor 469 euro kan ik een hele aardige camera kopen. Ik vind de camerafunctie van een telefoon  vreselijk ondergeschikt.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

)()()sT

Haai,

Ik heb de Sony Ericsson W810i al meer als een jaartje en ik ben er tevreden over.... De telefoon werkt goed, is redelijk eenvoudig en de camera is vrij aardig... 2megapixel, en hij maakt best aardige foto's, alleen is het in een duistere omgeving uiteraard wat korreliger...

Wil je een telefoon met de mogelijkheid om af en toe eens een fotooke te schieten, dan is het een goede keuze denk ik :)

Wout309t

Heb al een tijdje de K800i(geloof ik), die komt nog steeds bij veel testen als beste uit de bus. 3 Megapixel.
Ook in het donker nog aardig, maar dan moet je hem wel stil houden. Fijn telefoontje.
Maak al mijn foto's ermee.
2011 V70 2.0T R-Design MT

AntonioMontana

Ik heb net de zwarte Nokia n73 gehaald, maakt topfotos en ik heb er tomtom6 op staan. Je ontkomt er toch niet aand at je mobiel allemaal dingen kan die je niet gebruikt als je er eentje neemt die mooie fotos maakt. Deze N73 bevalt uitstekenddd, prima telefoontje.

Boom

De W810i heb ik nou ook bijna een jaar en ik moet zeggen dat de foto's redelijk zijn, maar ook niet meer dan dat. Er komt een beetje een wazige gloed over de foto's heen. Als je een fijne telefoon wilt hebben met een aardige camera dan moet je misschien de Nokia N73 overwegen. Maakt veel betere foto's en het apparaat zelf ziet er ook een stuk beter uit. Denk dat de N95 nog een stukje beter is (5 Mpixel camera, ingebouwde GPS, wifi etc.), maar dat kan ik pas over een kleine 3 maanden aan je vertellen ;D.
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

Jeroentjuh

Kheb nu al 2 jaar de SE K750i (2 megapixel) en daar kun je best mooie foto's mee meemaken, licht moet wel voldoende zijn.......

Binnenkort maar eens kijken voor de SE K810i, lijkt me een goeie opvolger......

Hen3

Ik heb een Samsung D600, met een 2 Mpixel camera. Ik moet zeggen dat ik de camerafunctie vrij veel gebruik, ook veel voor m'n werk. 't Is erg praktisch om altijd een camera bij je te hebben. Kwaliteit is heel behoorlijk, de kleine (fixed focus) lens in ogenschouw nemend...  Voor de echt mooie foto's pak ik m'n Nikon D70 wel, maar voor snapshots is deze prima! Een groot voordeel van deze telefoon is dat hij redelijk klein is, dat is voor mij ook een belangrijk criterium.

Johann

Gebruik een Samsung i600 en de kwaliteit is best wel acceptabel.

Jeff

Ik heb nog steeds de nokia 6230 en die doet het al aardig ;) maar binnenkort komt de nokia e65 binnen die schijnt stukken beter te zijn dus ben benieuwd  8)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

V70geRwin

SE K800i, autofocus, xenon flits en 3 megapixels. Bij voldoende licht echt goede foto's en klein genoeg om altijd bij je te hebben. Dat is ook het leuke, als er een leuk moment is: schuifje open en knippen maar...

Het moment is de helft van een leuke foto...

nico

nokia 6233, 2megapixel maakt leuke foto's, agenda en contactpersonen beheren  kan hij ook
en o ja je kunt er ook mee bellen :eusa_clap:

OMD

Er is maar 1 telefoon voor foto's en das de Nokia N95

5 megapixel camera
autofocus
flash strobe!

Ik heb zelf een Samsung D900 met een 3 megapixel camera.
Foto's overdag zijn zeer indrukwekkend, in de avond is het helaas dramatisch...

Eugene

Citaat van: OMD op 15-05-2007 22:59:24
Er is maar 1 telefoon voor foto's en das de Nokia N95

5 megapixel camera
autofocus
flash strobe!

Kan niet wachten.... die krijg ik als het goed is over 2 weken 8)

If it's not blown, it sucks...

Chris

Ik heb een Samsung E900. Hele goede camera voor een telefoontje, maar ook hiervoor gaat op dat het in het donker redelijk bagger is. Verder is niet iedereen even happy met die touchpad, ik vind het echter nu ik eraan gewend ben best wel prettig en goed werken.

Agenda beheren, sja.. als je dat wil zou ikzelf voor een meer zakelijke telefoon gaan. Eventueel met een toetsenbordje of een pda-phone of iets dergelijks. Gewone mobieltjes vind ik voor goed agendagebruik totaal niet werken... vaak niet overzichtelijke genoeg ed. Maar dat is mijn mening :angel: