Volvo en de Prins

Gestart door LekkeRRRR, 02-11-2004 22:32:48

Vorige topic - Volgende topic

Racingbrick

Lagen er nog bierdoppen onder de stoelen en zo? ;D ;D

breakman

blijf die amerikaanse pinkers super vinden !!  :eusa_whistle:

pwassink

Citaat van: Racingbrick op 24-05-2007 13:30:46
En toch b lif ik me afvragen waarom Prins Pils met een Duits kenteken reed, zal dat zijn geweest om de BPM te omzeilen?

Wat dacht je dan dat ze die auto's die "officieel" op een AA nummer rondrijden ook met dat kenteken verkochten ?  :eusa_whistle:

T is gelijk aan bv een oud legervoertuig, bij verkoop dus kentekenloos.
Mogelijk is deze ook zelfs via de verkoping van de domeinen verkocht.

Misschien dat ze wel een setje van alles en nogwat bij zich hebben om "anti bin laden redenen"
maar de kenteken registratie behoort voor een wagen van het koninklijk huis AA - nummer  te zijn.

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

@®-

Citaat van: pwassink op 24-05-2007 18:23:19
Citaat van: Racingbrick op 24-05-2007 13:30:46
En toch b lif ik me afvragen waarom Prins Pils met een Duits kenteken reed, zal dat zijn geweest om de BPM te omzeilen?

Wat dacht je dan dat ze die auto's die "officieel" op een AA nummer rondrijden ook met dat kenteken verkochten ?  :eusa_whistle:

T is gelijk aan bv een oud legervoertuig, bij verkoop dus kentekenloos.
Mogelijk is deze ook zelfs via de verkoping van de domeinen verkocht.

Misschien dat ze wel een setje van alles en nogwat bij zich hebben om "anti bin laden redenen"
maar de kenteken registratie behoort voor een wagen van het koninklijk huis AA - nummer  te zijn.

Klopt, ze hebben een setje of 3 blanco nummer (welke zelf voor de politie niet zomaar op te vragen zijn) in de auto liggen vanwege veiligheids redenen. Zover ik weet rijden ze in prive tijd rondt op deze nummers en alleen bij officiele dingen een AA-nummer.

Ook bij defensie rijden de hogere mensen op deze manier rondt

Emiel

Ik had destijds de Comets gekocht van een familielid van die rode 850. Kwam uit het noorden des lands....

Racingbrick

Hoe komen wij aan die blanco nummers? lijkt me wel handig om dat ik de kofferbak te hebben... ;D

Ronbroek

Beide 850's heb ik in mn stageperiode bij kpn bussinesscenter in de werkplaats gezien. Zal rond 1995 geweest zijn.

Er moest wat mobilofoonspul ingebouwd worden.  :)

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

thuur

Citaat van: Emiel op 24-05-2007 18:46:01
Ik had destijds de Comets gekocht van een familielid van die rode 850. Kwam uit het noorden des lands....

Royal Comets?

Gr :eusa_eh:

nielswester

Hierbij even een berichtje over de rode 850 R. Het klopt IDD dat de 850 van mijn ouders gisteren en vandaag bij de Combi staat. Niet voor een koprevisie maar voor de distributieriem en koppeling. Groot onderhoud zeg maar. Geen noodzaak maar vroegtijdig onderhoud.

Voorop gesteld een beetje vreemd dat dit wereldkundig gemaakt wordt via dit forum. Ik ben geen regelmatige bezoeker van het forum en werd getipt over aanwezigheid van foto's op het forum.

Maar goed: ergens een eer dat er aandacht aan besteed wordt

De 850, origineel t-5 is inmiddels volledig R uitgevoerd. Al het denkbare onderhoud is nu gedaan. Vorig jaar de complete airco, dit jaar de koppeling en riem. Kosten nog moeite worden gespaard de auto in top conditie te houden.

Verder zijn uniek: 8 X 17 inch velgen winter en zomer set dus. Nieuw uit de doos gekocht. Daarnaast is de auto voorzien van een chip en een dubbel RVS uitlaatsysteem( op auto pas gemaakt door de combigarage)

Kortom een nieuwe auto. Voor de Liefhebbers: Hij is en zal niet te koop komen. M'n pa wil hem tot oldtimer laten worden in zijn bezit. Dikke kans dat ik de eerste ben die hem daarna ga overnemen.............. Collectors item!!!!!

We komen wel een keer op een meeting

Ludo

Citaat van: nielswester op 24-05-2007 23:49:18
Voorop gesteld een beetje vreemd dat dit wereldkundig gemaakt wordt via dit forum.

ja Niels, d'r zitten hier wel een aantal rare snuiters op dit forum.  :evil:

thuur

Citaat van: Ludo op 24-05-2007 23:55:26
Voorop gesteld een beetje vreemd dat dit wereldkundig gemaakt wordt via dit forum.

ja Niels, d'r zitten hier wel een aantal rare snuiters op dit forum.  :evil:

Maar wees gerust, de info blijft doorgaans onder hetzelfde gezelschap ;D

Welkom op het forum! Stel jezelf en de auto even voor in het 'Wie ben ik board'.

Gr 8)

Thys

Niels, ik kan intussen zeggen dat je 'oude' wagen heerlijk rijdt!:)

Viper850

Vind er niets vreemds aan...

't is gewoon een prachtige wagen en ik wilde dit delen met de andere forumleden.

)()()sT

Het is een prachtige wagen, en welkom Niels!!! Wat meer foto's zijn natuurlijk welkom in het daarvoor bestemde board ;)

Een ding snap ik niet:

Citaat van: Viper850 op 24-05-2007 13:08:20
Ik weet niet wat eraan moest gebeuren, maar de cylinderkop lag er iig wel af.

En:

Hierbij even een berichtje over de rode 850 R. Het klopt IDD dat de 850 van mijn ouders gisteren en vandaag bij de Combi staat. Niet voor een koprevisie maar voor de distributieriem en koppeling. Groot onderhoud zeg maar. Geen noodzaak maar vroegtijdig onderhoud.

:eusa_shifty: