Waar RVS remleidingen halen

Gestart door Mats, 17-05-2007 21:22:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mats

Hallo ik ben op zoek naar RVS remleidingen(RVS-omwikkeld).
Maar ik kan ze nergens vinden als losse sets.


Grtz Mats

Enno

www.dutchpowertrading.nl

www.europeantuning.nl...

verkopen beide als set...

elianmars

Stuur Racingbrick eens een pb  ;)

T5turbo

Citaat van: elianmars op 17-05-2007 23:52:01
Stuur Racingbrick eens een pb  ;)

Ik heb dus die van Racingbrick gekocht en zien er gelikt uit.Vandaag mijn auto naar de garage gebracht om ze er onder te laten zetten.Blijken ze niet te passen.....  :(....de klauw kant pas,maar niet de andere kant.

Moet er een verloop tussen?    ???
Lijkt mij niet.

Ik heb een 2.0 T5 uit 95.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

cas

Citaat van: T5turbo op 21-02-2011 09:21:02
Citaat van: elianmars op 17-05-2007 23:52:01
Stuur Racingbrick eens een pb  ;)

Ik heb dus die van Racingbrick gekocht en zien er gelikt uit.Vandaag mijn auto naar de garage gebracht om ze er onder te laten zetten.Blijken ze niet te passen.....  :(....de klauw kant pas,maar niet de andere kant.

Moet er een verloop tussen?    ???
Lijkt mij niet.

Ik heb een 2.0 T5 uit 95.

???

foto? want ik heb ook een setje gekocht bij hem  :eusa_think:  maar zit er voorlopig nog niet op....
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

T5turbo

De auto staat nu bij de garage en wordt vanmiddag opgehaald.
Ik zal dan een foto maken van de leiding die ik heb gehad en deze posten.

Het is buiten min 25 dus ik kan nu niet een foto van de wartel maken op de bestaande de leiding.  ;D
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

-D©©©L-

Citaat van: T5turbo op 21-02-2011 09:21:02
Citaat van: elianmars op 17-05-2007 23:52:01
Stuur Racingbrick eens een pb  ;)

Ik heb dus die van Racingbrick gekocht en zien er gelikt uit.Vandaag mijn auto naar de garage gebracht om ze er onder te laten zetten.Blijken ze niet te passen.....  :(....de klauw kant pas,maar niet de andere kant.

Moet er een verloop tussen?    ???
Lijkt mij niet.

Ik heb een 2.0 T5 uit 95.

Ze passen perfect bij mij. Hebben ze niet een paar slangen verwisseld ? voor en achter zijn ze anders...

Links voor, oude slang eraf:



Links voor, nieuwe slang eraan:


Links achter:


rechts achter:



Ik vind de slangen die ik via racingbrick kocht veel netter gemaakt dan de goodridge slangen. Kwalitatief zijn beide gewoon goed.

T5turbo

Bedankt voor de foto's-Ik zal ze vanmiddag meenemen bij het afhalen van de auto.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

cas

wat is het verschil tussen voor en achter? lengte? 
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

T5turbo

Ja (bij mij) alleen de lengte.
Nippels waren het zelfde.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

cas

#10
Citaat van: T5turbo op 21-02-2011 11:22:22
Ja (bij mij) alleen de lengte.
Nippels waren het zelfde.

ahh... oke, want hij bood ze aan als een voorste set, en een achterste set. en de voorste geschikt voor de 302 schijven. dat is voor mij de reden geweest om deze te kopen. omdat de brackets er al zijn. alleen de schijven nog niet.

zou wel vervelend zijn als ik de brackets en schijven plaats, en als laatste de leidingen en dat de boel dan niet past! kan het allemaal weer om  ;D  

eerst maar de leidingen passen dan ergens in de toekomst.

EDIT:  hier mijn slangen, lijkt me weinig verkeerds aan!

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

T5turbo

En het mannetje past in het vrouwtje wartel?  ;D
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

cas

Citaat van: T5turbo op 21-02-2011 11:52:06
En het mannetje past in het vrouwtje wartel?  ;D

wel aan gedacht, maar had het tot 10 sec geleden nog niet geprobeerd  ;D 

Ja. dat past.  :eusa_angel:
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

T5turbo

Bij mij ook, dus volgens mij is er iets raars aan de hand.   :eusa_doh:
Vanmiddag weten we meer als ik de auto op ga halen.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

T5turbo

Nou, er is dus iets raars aan de hand........  ::)

Het is al een wat oudere man en vroeg zich al af wat ik allemaal wilde en wat er mis was met de oude remleiding.

Zoals boven op de foto's te zien van D©©©L gaat de leiding door een beugel.De wartels passen op elkaar (dus de leiding is goed).Het probleem volgens hem is dat het gat te groot is van de beugel.De hele boel hangt dus volgens hem los heen en weer te bewegen.De "moer" van de nieuwe leiding kan door het gat en blijft dus niet op de beugel hangen.Snappen jullie het wat ik bedoel?  ;D

Hoe komt de spanning op dat "veertje"?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!