verwijderen hoofdsteun achterbank?

Gestart door flippie12, 19-05-2007 20:33:10

Vorige topic - Volgende topic

flippie12

Weet iemand of het mogelijk een van de hoofdsteunen van de achterbank van mijn 850 te verwijderen in verband met het plaatsen van een kinderstoeltje. Het stoeltje zou dan net iets beter passen.

groeten Flippie

thuur

Vadis zegt er niets over.. Het is dus wachten op een monteur met ervaring of iemand die de achterbank ooit eens gesloopt heeft.

Gr :-\

Esveldt

Wat een grote kinderstoel heb je dan!

-D©©©L-

is het een estate of een sedan ?

flippie12

Het is een Estate.
Hopelijk kan iemand me helpen.

BenC70ES

Kan je die er niet gewoon uittrekken dan? Ik herinner me dat ik die van de voorstoelen eens los had...  :eusa_whistle:

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

flippie12

Daar heb ik wel naar gekeken maar ze zitten met een veer vast in de poot van de steun. Dat veertje loopt vervolgens de achterbank in. Ik zie geen mogelijkheden om dat veertje zo los te maken dat ik dat later weer kan herstellen.
De kinders zullen de stoelen nl ooit wel ontgroeien.

wepster

Citaat van: wepster op 20-05-2007 20:26:39
ga achter de rug leuning zitten en neem een langen (lees wel dunne schroeven draaier)
dan kun je met deze tussen de bekleding en het kunstofkapje door om vervolgens het veertje lost te wippen (schijn even bij met een zaklamp om te zien of je er tussen zit met de schroeven draaier).
als je met de schroeven draaier tussen het veertje en de plastick zit kun je het veertje naar achter trekken(in richting van het kofferdeksel).
dan moet je met die schroeven draaier de kunstof lip nog even op tillen die er boven zit en je kunt je hoofd steun recht omhoog er zo uit trekken , al met al een werkje van ongeveer 10 a 15 minuten per hoofd steun

deze zijn nemalijk het zelfde bevestigt als die van de voor stoelen en ik heb ze alk meerdere keren er uit gehad omdat ik de speaker van de carkit heb in gebouwd in de hoofd steun
mocht het niet lukken stuur je maar even een pb voor het telefoon nummer dan help ik je wel over de telefoon

greets wepster
:eusa_hand:

flippie12

Ok dat ga ik proberen, alleen is er dan nog wel een kans dat ik ze ook weer netjes terug geplaatst krijg met die veertjes en zo?

big ben

Zo....... even een vervolg op dit topic ::), ik wil erg graag de middelste hoofdsteun tijdelijk verwijderen uit mijn 854, ik ben al aan het "werk" geweest maar het wil nog niet echt lukken :-\. Wie heeft voor mij de gouden tip :angel:??

wepster

Citaat van: big ben op 09-10-2008 20:43:40
Zo....... even een vervolg op dit topic ::), ik wil erg graag de middelste hoofdsteun tijdelijk verwijderen uit mijn 854, ik ben al aan het "werk" geweest maar het wil nog niet echt lukken :-\. Wie heeft voor mij de gouden tip :angel:??

klap de rugleuning naar voor en kijk waar de vloermat eindigt van je koffer bekleding , daar zit een rits en die kun je los maken zodat je achter je rugleuning kunt komen dan kun je met een zaklamp en een schroevendraaier de lipjes terug buigen en je hoofdsteun verwijderen
of kom even langs in limboland dan help ik je er bij ;D
greets wepster

big ben

heeyyzzzzzzzzz..... Wibo,

Bedankt 8), zaterdag maar even  "slopen"  :evil:

grt Ben