Nieuw forumlid, nog ook met 850

Gestart door Thys, 05-02-2007 17:57:59

Vorige topic - Volgende topic

pwassink

Thijs,

Tav die regengeleidingsstrips:

Ik had ze ook, alleen vloog op de autobahn de hele boel eraf inclusief de daklijst waar hij onderzat.
Ze doen het prima de volvo rain-diverters, maar t ziet er wat raar uit en zit niet zo erg vast.

Wat je ook kan doen is kijken naar een stel S70 daklijsten, die zijn op een aantal punten aangepast.
Hebben een ingebouwde regenlijst en een rubber wat minder snel beschadigd bij bv ijskrabben.
Ook blijft de lak hierop wel zitten. Nieuw zijn ze aan de prijs, maar ze raken bij een kop/staart aanrijding niet zo heel vaak beschadigd dus mogelijk...
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Thys

Deze staat intussen op 310700, heb er in de afgelopen week al bijna 1800 km mee gereden... maar geen centje pijn:) Wat een heerlijke stoelen. Het enige waar ik nog steeds niet echt aan gewend ben is dat ik eerder moet remmen. Doordat, vergeleken met mijn vorige auto, de wagen van binnen erg stil is, ben ik me nog onvoldoende bewust van de eigenlijke snelheid, en rem ik dus nog wel eens aan de late kant...Maar eigenlijk pleit dat ook alleen maar voor de auto;)

Voor wat betreft die daklijsten: Ik zal eens om me heen kijken, misschien ff bellen met Hunter ofzo.

Taranis

Citaat van: pwassink op 20-05-2007 10:16:56
Wat je ook kan doen is kijken naar een stel S70 daklijsten, die zijn op een aantal punten aangepast.
Hebben een ingebouwde regenlijst en een rubber wat minder snel beschadigd bij bv ijskrabben.
Ook blijft de lak hierop wel zitten. Nieuw zijn ze aan de prijs, maar ze raken bij een kop/staart aanrijding niet zo heel vaak beschadigd dus mogelijk...

Bedankt voor de zinvolle tip! De lak laat voor de zoveelste keer los dus ik was ook al op zoek naar iets anders...

On-topic: mooie roffel! (en leuke hond... ondanks dat een deel van de forummers het daar echt niet mee eens gaat zijn  :eusa_whistle: )

Thys

Citaat van: Taranis op 21-05-2007 15:49:20
On-topic: mooie roffel! (en leuke hond... ondanks dat een deel van de forummers het daar echt niet mee eens gaat zijn  :eusa_whistle: )

Kan me niet schelen, tis een schat van een beest:) En de auto....het is een genot!

Vulk

Proficiat met de aankoop. Wagen ziet er gelikt uit. :)