NOORDERMEETING!!Oproep aan alle noordelijke roffelaars, Groningen/Friesland

Gestart door matRRR, 24-05-2007 21:19:04

Vorige topic - Volgende topic

Viper850

Kon er helaas niet bij zijn. Had graag gewild, maar moest nog het een en ander verhuizen naar m'n nieuwe woning.

Kunnen we komende zondag niet weer eenzelfde meeting doen??? :D

Barry_C70

Citaat van: Viper850 op 14-06-2007 23:13:34
Kon er helaas niet bij zijn. Had graag gewild, maar moest nog het een en ander verhuizen naar m'n nieuwe woning.

Weather forecast predicts rain....riiiiiiiiiiiiiiiiiight ;D

We'll should have these meets quite frequently, it was definitly good fun, next time pick another location just to mix things up a little.

The BBQ meet is also gonna be up North so maybe consider that the next Noordemeet.

Hengeveld

Citaat van: Barry_C70 op 15-06-2007 01:02:21
Weather forecast predicts rain....riiiiiiiiiiiiiiiiiight ;D

Het regent eindelijk hier.

CiteerWe'll should have these meets quite frequently, it was definitly good fun, next time pick another location just to mix things up a little.

Mixen ging aardig goed bij Kaap Hoorn :eusa_dance:, of bedoel je dat niet. ;)

Barry_C70

Citaat van: Hengeveld op 15-06-2007 01:16:34
Citaat van: Barry_C70 op 15-06-2007 01:02:21
We'll should have these meets quite frequently, it was definitly good fun, next time pick another location just to mix things up a little.

Mixen ging aardig goed bij Kaap Hoorn :eusa_dance:, of bedoel je dat niet. ;)

Have not seen Mat's Video? ;D

Biedjay

Citaat van: Viper850 op 14-06-2007 23:13:34

Voor mij geldt hetzelfde, ik hoop er de volgende keer wel bij te kunnen zijn. Dit is mn eerste keer op t forum, heb de datum van de meeting dus te laat gehoord en kon niet. Maar een goed plan om dit nog eens te doen (a.s. zomer?).

killerbee

Snellebaksteen

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Wibren

1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

t5karel

Citaat van: Wibren V70RAWD op 22-06-2007 20:40:45
Alleen jammer dat Kaap Hoorn nu failliet is.... :o
Wat?die biertent naar de kl*te?Hoe kan dat nou?
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Wibren

Citaat van: t5karel op 22-06-2007 20:45:28
Citaat van: Wibren V70RAWD op 22-06-2007 20:40:45
Alleen jammer dat Kaap Hoorn nu failliet is.... :o
Wat?die biertent naar de kl*te?Hoe kan dat nou?

Hier het artikel uit het Dagblad van het Noorden

groningen - 
De beleggingsmaatschappij Beauvast, eigenaar van Paviljoen Kaap Hoorn, heeft het faillissement van het horecabedrijf aangevraagd. De eigenaar van het pand zegt een vordering van 180.000 euro op het bedrijf te hebben. Daar is recent nog achterstallige huur van 18.000 euro bij gekomen.

De aanvraag voor het faillissement is ingediend bij de rechtbank in Groningen en zal naar verwachting volgende week dinsdag in behandeling worden genomen. Afhankelijk van de beslissing van de curator blijft het etablissement voorlopig geopend.

Ondertussen proberen andere schuldeisers, vooral leveranciers en Belastingdienst, voor die datum tot een schikking over de afhandeling van inmiddels 1,7 miljoen euro aan schulden te komen.

Directeur Wijnand van Smeden van Beauvast kocht het paviljoen nog niet zo lang geleden van SIG Real Estate. Hij sprak indertijd af de schuld die het horecabedrijf aan deze vorige eigenaar had over te nemen. Het was de bedoeling dat het paviljoen deze schuld over een lange periode maar wel maandelijks zou inlopen. Van Smeden heeft tot zijn ongenoegen moeten merken dat de schuld niet is ingelopen maar eerder hoger is geworden.

Hij verbaast zich daarnaast over het feit dat tal van schuldeisers met elkaar overleggen om tot een oplossing te komen, maar hem daarin niet betrekken. Een faillissement kan betekenen dat veel schuldeisers naar hun geld kunnen fluiten. De grootste vordering heeft de Rabobank, die voor een ton of zes in het bedrijf zit, de Belastingdienst met een vordering boven een ton en leveranciers als Heineken en Hanos ,die gezamenlijk 360.000 euro hebben te vorderen.

Jammer hoor, was toch een ideale lokatie voor een meeting  :'(
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

t5karel

Zijn weer een hoop de dupe dus,hoe kunnen mensen dit zover laten komen ???.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Hengeveld

Het kan wel failliet gaan, maar het zal niet verdwijnen, alleen van eigenaar veranderen.

albertohylco

kort om tyd voor een nieuwe meeting
kom op mensen waar en waneer

matRRR

Tja, goed idee lijkt me.  kan alleen niet overdag volgende week zaterdag. Ben dan bij ET....
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

Hengeveld

Van 5-22 juli ben ik met de S70 in Engeland. Kunnen we daar niet bijeenkomen? ;)

Ps. Voor Engeland heb ik speciaal originele Engelse koplampen gekocht, tweedehands. :eusa_dance: Beter dan zo'n sticker, dacht ik. :eusa_whistle: