Even voorstellen

Gestart door De Zweed, 25-05-2007 11:30:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De Zweed

Beste medeVolvoliefhebbers,

Zoals het een goede gewoonte is stel ik me hierbij even voor. Ik zit al zo'n twee jaar op dit forum onder een andere naam, die ik kwijt was, dus nu een nieuwe en volledige aanmelding.

Mijn Volvo historie. De liefde is lang geleden begonnen met een pracht van een 244 GLE uit '81. Werkelijk een sublime auto met (voor die tijd) alle opties en ribfluwelen interieur. Met een ton op de teller werkelijk als nieuw. Met de komst van een hond zijn we toch naar de stations gegaan en is deze auto, later met veel spijt weer weggedaan. Vervolgens is er een complete lijst van volvo's geweest waaronder:
242 DL uit 1975 (eerste uitvoering in Nederland)
245 gl uit 1981
144 uit 1973
144 uit 1974
164 uit 1972

en nu uiteindelijk een 850 GLE '94 estate. De eerste auto waarvan ik niet al na 9 maanden de kriebels krijg om weer een ander modelletje of uitvoering te zoeken. Van alle auto's, inclusief een hele rits mercedesen en moderne leasebakken, kan ik niet anders concluderen dat de 850 de fijnste auto is waarin ik gereden heb.

Ook het sleutelwerk valt me reuze mee. Mede met dank voor de informatie die hier te vinden is. Onlangs opgelost: verschillende electronische probleempjes en lampjes, vervanging kilometerteller/startmotor/benzinepomp en gasverdamper.

Ik wens iedereen nog vele tevreden kilometers

Groet

Pieter

)()()sT

Welkom welkom!

Wie "was" je hier op het forum?

Hebben we al foto's? ;)

FGG

Citaat van: De Zweed op 25-05-2007 11:30:34
242 DL uit 1975 (eerste uitvoering in Nederland)

Nee, die is praktisch met een hond. ;D

Welkom op 't Forum, Pieter.

Als je al een tijdje meedraait weet je toch dat we om foto's gaan vragen?

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: