mini-meeting Enkhuizen 30 juni

Gestart door hpkevertje, 25-05-2007 17:25:12

Vorige topic - Volgende topic

hpkevertje

Hallo allemaal,
Ik heb een paar weken terug een oproep geplaatst aan forumleden in West-Friesland, omdat op het forum zelf niet echt duidelijk werd of er daar leden woonden.
Bescheiden als West-Friezen zijn, hangen zij dat niet aan de grote klok!!
Tot mijn verrassing kreeg ik van een kleine 20 personen een reactie.
Er bleek een behoefte te bestaan aan een mini meeting. Na wat heen en weer "geforum" heb ik een inventarisatie gemaakt en er komen minimaal 5 personen, wat ook de minimale doelstelling was om het aan te slingeren.

Datum/tijd: zaterdag 30 juni, 10.00 uur.
Lokatie: Begin van de dijk Enkhuizen - Lelystad, onder de windmolens op de pier.

Is enorm fotogeniek, makkelijk te vinden en je kan vlakbij prima koffie drinken, zowel bij een wegrestaurantje als bij een Mac (op 500 m).

Iedereen is natuurlijk welkom, ook van buiten West-Friesland.
Mijn eigen doelstelling? Ik rij nog geen 2 maanden in een 850-Estate. Ik heb best wel een behoorlijke  hoeveelheid technische kennis, maar ik wil de persoonlijke ervaringen van de collega-rijders wel eens horen.

En voor de mensen die verhinderd zijn: doen we het na de zomervakantie nog een keer en dan mogelijk met een wat andere invulling, we zien wel..............

Hoop tenslotte op goed weer. 8)

The Saint

Ik moet een slag om de arm houden, maar als het kan ben ik R bij!
No shirt no shoes, no pinball

T-5Richard

Nah... wat ik al zei: Ik ga m'n uiterste best doen  ;D
Ik ben toch niet de enige zonder (T-5)R hoop ik...  :eusa_pray:
VAN 855 2.5 10V, VIA 855 2.5 20V EN 855R NAAR 2.0 CY 855T-5R

nico

de geneRaal

ben er ook   met de GLT :angel:
Blackstone under construction

)()()sT

Als Limbo wordt het een beetje lastig ;)

Citaat van: de geneRRRRaal op 25-05-2007 23:07:24
ben er ook   met de GLT :angel:

Maarrr, hoe ist met de RRRR?  :evil:

T-5Richard

Citaat van: )()()sT op 26-05-2007 07:20:56
Als Limbo wordt het een beetje lastig ;)
Tsss... zeker een 'glas half leeg type' ? ;)
Lekker eindje roffelen toch...? :angel:

mimibiti

K ga t ook regelen om te komen.

michiel

Altijd al eens willen weten hoe die dijk eruit ziet: ik ben er.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Chris

Ik ben er ook!! Nog nooit daar in de buurt geweest, ook de dijk nog nooit gezien, lijkt me leuk :)

hpkevertje

Citaat van: Chris op 26-05-2007 12:21:48
Ik ben er ook!! Nog nooit daar in de buurt geweest, ook de dijk nog nooit gezien, lijkt me leuk :)

Hallo Chris, je moet het weer even aankijken. Als het weinig waait kan je beter niet via Lelystad naar Enkhuizen rijden. Je auto zit dan onder de muggen/vliegen. Je bent dan ruim een half uur bezig om hem weer een beetje toonbaar te maken.

de geneRaal

CiteerMaarrr, hoe ist met de RRRR?

goed!  heb net de as eronder zitten.was no problem ;D
was 75 euro ;D

en ik doe rustig aan met de rest,want ik heb bijna vakantie 8)
Blackstone under construction

T-5Richard

En da's dus jammer :'(
Vandaag de definitieve 'no-go' gekregen... ga het dus niet redden  :eusa_wall:

Chris

Citaat van: hpkevertje op 26-05-2007 17:07:06
Citaat van: Chris op 26-05-2007 12:21:48

Hallo Chris, je moet het weer even aankijken. Als het weinig waait kan je beter niet via Lelystad naar Enkhuizen rijden. Je auto zit dan onder de muggen/vliegen. Je bent dan ruim een half uur bezig om hem weer een beetje toonbaar te maken.

Bedankt voor de tip! Ik moet echter uit Schiedam komen en zal dus sowieso niet over Lelystad rijden, dat scheelt dan weer. Ik heb er in ieder geval zin in! Weer wat nieuwe liefhebbers ontmoeten :).

Is het trouwens zo erg als je over die dijk moet rijden met weinig wind?? Ik weet wel dat er bij water meer vliegend ongedierte zit... Maar moet ik me voorstellen dat je auto er dan van dat korte ritje over de dijk ongeveer net zo uitziet als dat je in hoogzomer met een graad of 30 graden naar Zuid-Frankrijk bent gereden? :o

hpkevertje

Je rijdt in 15 tot 20 minuten over de dijk. Als je pech hebt is de hele voorkant van je auto gestoffeerd en kan je door je voorruit echt niets meer zien. :eusa_wall:
Het beste kan je vlak achter een vrachtauto gaan rijden. ;D