mini-meeting Enkhuizen 30 juni

Gestart door hpkevertje, 25-05-2007 17:25:12

Vorige topic - Volgende topic

hpkevertje

:'( :'( :'( :'( Hallo Michiel, ik ben ook erg bedroefd!! :'( :'( :'( :'(
Dat heb je ervan als diverse mensen zich opwerpen als lijstjesmakers en waar gehakt wordt vallen spaanders en als er veel gehakt wordt..... woensdag gehaktdag. ;D
Blij met je reactie, kan je mij de 30ste uitleggen hoe dat zit met jouw Latijnse voorkeuren. ;)

Chris

Citaat van: michiel op 06-06-2007 16:41:49

Ben ik verdorie 1 van de eersten die me opgeeft, wordt ik niet in het lijstje opgenomen  :'(
Moet ik het nog een keer doen  :eusa_wall:

Mijn nederige excuses :eusa_shifty:

Gijs850

Citaat van: Gijs850 op 03-06-2007 12:05:58
jongens ik ben er ook bij en neem een enthousiaste maat mee die ook het virus te pakken heeft

nog mooier, die enthousiast maat van me haalt a.s. dinsdag zijn S70 op en komt dus met zijn eigen roffel!

Komen zeker
hpkevertje
Chris
Enno
Bas
nico
Gijs850
Gijs zijn buurman (nick weet ie nog niet)
de geneRRRRaal
Michiel

Komen onder voorbehoud
FGG
850_estate_2.5
The Saint
turbobiker
90% zeker ReemGLE!!
Mimibiti met de R komt ook ff kijken moet om 12.00u weer ergens anders zijn

ReemGLE

Om nog even terug te komen op het dijk->muggen verhaal. Zo kan hij eruit komen te zien na één oversteek.......

Hij was wit s'ochtend toen ik weg ging.

Chris

Citaat van: ReemGLE op 10-06-2007 10:56:25
Om nog even terug te komen op het dijk->muggen verhaal. Zo kan hij eruit komen te zien na één oversteek.......

http://www.team1916v.nl/images/Remi/SP_A0233.jpg

http://www.team1916v.nl/images/Remi/SP_A0234.jpg

Hij was wit s'ochtend toen ik weg ging.

:o

*Verwijdert de dijk definitief uit de Tom Tom* :eusa_whistle: ::)

markwinterman

hpkevertje

Hello ReemGLE,
Ik ben heel blij met mensen als jij in een vrachtauto, zo mogelijk ga ik er vlak achter rijden, blijf ik redelijk schoon. ;D
Ik wil niet opscheppen, maar ik heb het wel eens zo erg meegemaakt dat ik bijna niet meer door mijn voorruit kon kijken. :(

Gijs850

ja en je ziet die 'torentjes' van vliegen boven die dijk hangen. Moet je ook je radio uitzetten, is net 'zachtjes tikt de regen tegen het zolderraam' ranzig hoor..

ReemGLE

dit is ook nog niks.... maar wel de mooiste die ik op dit moment had, van één oversteek dan he?

Gerrit

Als ik tijd heb kom ik ook even langs met de bordeau rode 850 gle sedan of de groene estate 850 tdi

Gerrit

nico

vroeger heeeeeeeeeeeeeeel lang geleden werkte ik in wezep
dus 's morgens en 's avonds over de dijk
af en toe ook op de motor (man wat zag je er dan uit) ;D
bij iedere auto die ik reed was het eerste wat ik deed horregaas achter de gril bevestigen
zodat de radiateur zijn koelende werking kon behouden

Chris

Citaat van: nico op 12-06-2007 21:38:53
vroeger heeeeeeeeeeeeeeel lang geleden werkte ik in wezep
dus 's morgens en 's avonds over de dijk
af en toe ook op de motor (man wat zag je er dan uit) ;D
bij iedere auto die ik reed was het eerste wat ik deed horregaas achter de gril bevestigen
zodat de radiateur zijn koelende werking kon behouden

Als je met de motor oversteekt heb je dus gelijk je stukje vlees voor de dag gehad :eusa_whistle:

hpkevertje

Hallo allemaal,
Zoals ik het nu kan beoordelen komen er zeker 10 a 12 mensen. Een prettig aantal: je kan met iedereen praten en uitgebreid naar alle auto's kijken.
Hebben jullie trouwens de foto's gezien van de mini-meeting in Groningen? Skitterend!! ;D

Gijs850

heel tof idd. ik neem mijn camera ook mee + statief. Alleen vond ik de Ikea lokatie niet onwijs spannend. Enkhuizen e.o. is natuurlijk puur mooier vanzelf.

hpkevertje

Hielegaar vezelf, Gijs. ;D
Wel even vermeldenswaard: als je de afgesproken locatie verlaat, kan je alleen maar richting Lelystad rijden, dus moet je ergens na het naviduct keren.  :police:
Als een flink aantal auto's dat doet zou dat wel eens onveilige situaties kunnen geven. Dus ik stel voor om, als we vertrekken, mijzelf of een andere vrijwilliger te promoveren tot oppasser en op de uitkijk te gaan staan want een 850 met schade: ik wil het niet op mijn geweten hebben!! :angel: