Inbouw PS2 en 2 TFT-schermen in hoofdsteunen + Kenwood dubbeldin DDX6029

Gestart door haRtV70R, 26-05-2007 15:53:35

Vorige topic - Volgende topic

haRtV70R

Ik ben bezig een PS2 in de R te zetten. Das niet zo moelijk. 7 inch schermpje achter de hoofdsteun lukt ook nog. Maar......

WAAR HAAL IK DE SOUND VANDAAN????  Is er een mogelijkheid om het geluid van de PS2 via de bestaande autoradio (SC-901) te laten gaan????

Wie weet dit?  ???

Gr Huib :)
[move][/move]

haRtV70R

Er komt een rode, gele en witte stekker uit de playstation. De gele heb ik nodig voor het beeld. Die rode en witte zijn voor het geluid neem ik aan? Zou ik die ergens, via een verloop op de SC-901 kunnen aansluiten?

Is er niemand die hier iets van weet???    :-\
[move][/move]

Gunnar

Ik ben naar ARC geweest, waar ze de cdladerkabel hebben opengehaald en er een cinch-aansluiting opgezet hebben met schakelaar. Ik kan nu kiezen tussen pcgeluid of cdlader.
www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

haRtV70R

En dat kastje onder de bijrijderstoel, is dat de versterker of voor de dolby-surround?
[move][/move]

Esveldt

Inderdaad aansluiten op de CD-in. Is hier al vaker over gesproken. Die module uit USA.

Had dit in mijn R ook zo!

Helemaal mooi is natuurlijk wat Gunnar voor elkaar heeft gekregen.

Gunnar

Ik denk dat het niet moeilijk kan zijn, ik zal binnenkort eens kijken op welke draden in de kabel van de cdlader dat ze dat gesoldeerd hebben.
+32488868381

haRtV70R

Citaat van: Gunnar op 26-05-2007 21:02:05
Ik denk dat het niet moeilijk kan zijn, ik zal binnenkort eens kijken op welke draden in de kabel van de cdlader dat ze dat gesoldeerd hebben.

Ja, wil je dat doen? En is dat dan ook geschikt om die 2 stekkers van de playstation audio op aan te sluiten?  :eusa_think:

Deze stekkertjes:

En dan op de CD aansluiting?:

[move][/move]

Gunnar

Zonder cdlader werkt het niet, de cdlader moet communiceren met de HU. De HU denkt dat de cdlader gewoon werkt, echter het geluidssignaal komt van de cinch stekkertjes (dezelfde als je playstation.)
+32488868381

haRtV70R

Citaat van: Gunnar op 27-05-2007 09:31:40
Zonder cdlader werkt het niet, de cdlader moet communiceren met de HU. De HU denkt dat de cdlader gewoon werkt, echter het geluidssignaal komt van de cinch stekkertjes (dezelfde als je playstation.)

Ik denk dat daarvoor dus dat kastje is, wat op die adapter van Esveldt zit. Die geeft een signaal naar de HU zodat ie ''denkt'' dat er een CD-lader aan hangt.  :eusa_think:
[move][/move]

Esveldt

haRtV70R

Nou, het scherm zit er in, de PS2-console ook. :D

En in het dashboard kastje de Playstation:
[move][/move]

haRtV70R

Nu nog zo een kastje/adapter om de sound via de de radio te laten gaan.

Heeft iemand dit toevallig?
[move][/move]

Chris

Heel erg mooi! Leuk hoor, PS2 in de auto ;D

Zit dat scherm gewoon met een haakje vast aan je hoofdsteun?

haRtV70R

Citaat van: Chris op 28-05-2007 17:19:43
Heel erg mooi! Leuk hoor, PS2 in de auto ;D

Zit dat scherm gewoon met een haakje vast aan je hoofdsteun?

Nee, was het maar zo simpel... :eusa_shifty: Bekleding van de hoofdsteun er af (heel handig met die zwanehals :eusa_sick:) en dan een bout M6 dwars door het piepschuim heen. Bekleding er weer over, gaatje er in maken voor die bout, en daar het scherm aan vast gemaakt! :D
Bedrading door de bekleding getroken etc. Al met al weer een paar uur werk... :eusa_doh:
[move][/move]

Esveldt

Zo kan het ook ja.  ;D

En als je het schermpje weghaalt zie die bout zit?