Inbouw PS2 en 2 TFT-schermen in hoofdsteunen + Kenwood dubbeldin DDX6029

Gestart door haRtV70R, 26-05-2007 15:53:35

Vorige topic - Volgende topic

Esveldt

Esveldt

Citaat van: viking_in_shorts op 30-05-2007 22:30:09
Deze man heeft ook wel leuke dingen. Zit er al langer over te twijfelen om eens met hem te gaan babbelen.
http://supermarket.jetshop.se/default.aspx

Klik naar: bilstereo - 2 din.
Wisselkoers: ongeveer 0,11 (100 kroon = 11 euro)

Hmmmm, helaas geen HD aan boord. Die 2 die ik aan heb gegeven wel.

En Windows CE dus je kan ook extra spul installeren, bijv TomTom.

haRtV70R

Maar jullie vergeten 1 belangerijk ding!.........................................

Dit heb je niet voor a.s zaterdag in huis... :eusa_whistle:
[move][/move]

viking_in_shorts

Wat bedoel je?

De €450 of de goedkeuring van moeder_de_vrouw_de_baas_in_huis?

:eusa_whistle:

Esveldt

Nee, maar wie komt er 1 week voor dat hij op vakantie gaat op het idee om een heel multimedia systeem te installeren.

Man, hier ben ik al ruim 3 maand mee bezig.

haRtV70R

Citaat van: Esveldt op 30-05-2007 22:42:11
Nee, maar wie komt er 1 week voor dat hij op vakantie gaat op het idee om een heel multimedia systeem te installeren.

Man, hier ben ik al ruim 3 maand mee bezig.

;D ;D, ach dat is typies ik... :eusa_shifty:

Citaat van: viking_in_shorts op 30-05-2007 22:40:43
Wat bedoel je?

De €450 of de goedkeuring van moeder_de_vrouw_de_baas_in_huis?

:eusa_whistle:

Volgens mij wordt er teveel gelult hier!  :eusa_naughty:
[move][/move]

viking_in_shorts

OK; even serieus:

Wil graag veranderen, want ik wil navigatie, maar geen zuignap. En als je eenmaal begint, wil je steeds meer.
Ik kan alleen hier in Zweden niet de mensen vinden die er iets van snappen. De mensen waarmee ik tot nu toe gesproken heb willen ofwel dozen uit "hun pad" verkopen (=mediamarkt) ofwel weten van niets behalve datgene wat ze zelf in de etalage hebben staan (=Volvo dealer)

Ik werd even enthousiast door mensen te vinden die iets meer wisten dan ik. Misschien moeten we maar de mod's vragen dit topic te slopen / schoonvegen of er zelf een nieuw topic van maken voor zover deze er niet zijn.

Naast dat: hulde voor jouw werk! Maar was het niet gewoon makkelijker geweest een PSP te kopen  :evil:

haRtV70R

Citaat van: viking_in_shorts op 30-05-2007 22:07:58
Ach ... goedkoop was t niet inderdaad. Maar heb al gemerkt dat NIX aan deze auto goedkoop is. Misschien is mijn eisenpakket verkeerd, of misschien ben ik door de verkeerde mensen voorgelicht.

Ik zoek:

- Ofwel minimaal 50 GB HDD (mag ook 300 GB zijn) voor MP3's danwel iPod aansluiting
- GPS / Navigatie met heel europa
- Touchscreen
- Dubbel-din
- DVD Speler / TV Tuner
- SD / CF / MS of andere soort kaartlezer.
- Carkit (bluetooth ofzo)

En dat geheel wil ik aansluiten op mijn huidige sound-system (heb nu de SC901 incl. subwoofers)

Wat moet ik hebben dan?

Dat zit er bij mij allemaal op hoor!  ;)
[move][/move]

haRtV70R

Citaat van: viking_in_shorts op 30-05-2007 22:53:14
OK; even serieus:

Wil graag veranderen, want ik wil navigatie, maar geen zuignap. En als je eenmaal begint, wil je steeds meer.
Ik kan alleen hier in Zweden niet de mensen vinden die er iets van snappen. De mensen waarmee ik tot nu toe gesproken heb willen ofwel dozen uit "hun pad" verkopen (=mediamarkt) ofwel weten van niets behalve datgene wat ze zelf in de etalage hebben staan (=Volvo dealer)

Ik werd even enthousiast door mensen te vinden die iets meer wisten dan ik. Misschien moeten we maar de mod's vragen dit topic te slopen / schoonvegen of er zelf een nieuw topic van maken voor zover deze er niet zijn.

Naast dat: hulde voor jouw werk! Maar was het niet gewoon makkelijker geweest een PSP te kopen  :evil:

Sorry, dat bedoelde ik niet met dat lullen hoor!! ;) Ik doelde op Taranis die ook al zo een opmerking maakte dat ik eerst toestemming moest vragen aan vrouw lief.. Vandaar!  :D
[move][/move]

viking_in_shorts

haRtV70R

Citaat van: viking_in_shorts op 30-05-2007 22:58:45
Citaat van: haRtV70R op 30-05-2007 22:55:28
Dat zit er bij mij allemaal op hoor!  ;)

En wat kost jouw oplossing dan?

999   :eusa_shifty:

Edit: ZONDER navigatie trouwens... :eusa_wall:
[move][/move]

viking_in_shorts

haRtV70R

[move][/move]

Esveldt

Citaat van: haRtV70R op 30-05-2007 22:55:28
Citaat van: viking_in_shorts op 30-05-2007 22:07:58
Ach ... goedkoop was t niet inderdaad. Maar heb al gemerkt dat NIX aan deze auto goedkoop is. Misschien is mijn eisenpakket verkeerd, of misschien ben ik door de verkeerde mensen voorgelicht.

Ik zoek:

- Ofwel minimaal 50 GB HDD (mag ook 300 GB zijn) voor MP3's danwel iPod aansluiting
- GPS / Navigatie met heel europa
- Touchscreen
- Dubbel-din
- DVD Speler / TV Tuner
- SD / CF / MS of andere soort kaartlezer.
- Carkit (bluetooth ofzo)

En dat geheel wil ik aansluiten op mijn huidige sound-system (heb nu de SC901 incl. subwoofers)

Wat moet ik hebben dan?

Dat zit er bij mij allemaal op hoor! ;)

En nu ben ik de weg kwijt.  ???

Dus je hebt al wat?

viking_in_shorts