TomTom montage: hoe, waar? [was: Mooie telefoon oplossing?]

Gestart door T-5Richard, 31-05-2007 10:02:37

Vorige topic - Volgende topic

T-5Richard

Ik heb al ff lopen grasduinen en heb de zoekfunctie grondig misbruikt, maar heb het nog niet gevonden  :eusa_wall:.
Ik ben namelijk op zoek naar een elegante oplossing voor het gebruik van 2 verschillende telefoons (ik en mijn vrouw) in de roffel. Uiteraard hoeven beide niet gelijktijdig te werken. Het gaat me voornamelijk om de handsfree functie. Ik vind bijvoorbaald de Parrot met het displaytje wel mooi, maar vind de blauwe verlichting ervan echt heel lelijk icm het dashboard van de 850 :-\.

Wie heeft een tip voor een mooie oplossing (met fotootje...?) voor dit vraagstuk?
VAN 855 2.5 10V, VIA 855 2.5 20V EN 855R NAAR 2.0 CY 855T-5R

luuk

Nokia CK-15W

Qua mogelijkheden doet het aan de Parrot carkit denken, maar de Nokia CK-15W Bluetooth Display Car Kit beschikt over een veel groter scherm, en kan daarom veel meer informatie weergeven. Het uiterlijk doet denken aan dat van een navigatiesysteem, maar dat is de CK-15W beslist niet. Het display is er alleen voor bedoeld informatie te geven over de de beller of gebelde.

ff googlen dan weet je hoe het er uit ziet.

breakman

tomtom ? (minstens go 710) SInds ik die heb gebruik ik hem ook altijd in de wagen voor te bellen ! meer dan voor te navigeren. je ziet er op wie je belt/wanneer je sms hebt je kan ook je sms lezen op dat ding en netjes door je telefoonboek scrollen !

en als je de weg niet weet...

Gr Thomas

FelixB

Citaat van: luuk op 31-05-2007 10:13:39
Nokia CK-15W

Ziet er inderdaad gaaf uit, maar vermoedelijk zal de diefstalgevoeligheid heel groot zijn, en om je carkit er elke keer eruit te halen ...
855R & C70 T5 cabrio automaat

FGG

Wij hebben allebei een bluetooth oortje. Nix geen gedoe met carkits, kan overal en in elke auto worden gebruikt. In beide auto's liggen oortjes.

Foto:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

pwassink

Kijk anders eens naar deze parrot ..

De rhythm and blue

Das een alles in een, kan ook mp3 cd afspelen, heeft een redelijk geluid, en een goede carkit ingebouwd
Ik gebruik hem samen met een Nokia 6600 van mijn eega en een Mda die beide bt doen, dit gaat prima ..
Tenzij je echt audiofiel bent misschien.. maar bellen doet hij prima ..

En hij kan ook allerlei kleurtjes aannemen (een stuk of wat iig)
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Hen3

Ik heb een Parrot carkit zonder schermpje. Werkt prima. Als je gebeld wordt kun je weliswaar het nummer niet zien, maar als de beller in je telefoonlijst staat wordt z'n naam netjes uitgesproken als ie belt. Het enige zichtbare is het bedieningspaneeltje.

http://www.parrot.biz/usa/products/ck3000evolution

@®-

Ik heb deze aan de linkerkant en de stuurwiel bediening van Pioneer aan de rechterkant:

Estate 2.3 Turbo

Heb een Jabra SP-500 die schuif je op de zonneklep
Opladdbaar en goede kwaliteit.
Zie je niks van en geen geschroef etc.
Kan je koppelen met verschillende toestellen

S. Brouwer

Citaat van: Hen3 op 31-05-2007 11:27:54
Ik heb een Parrot carkit zonder schermpje. Werkt prima. Als je gebeld wordt kun je weliswaar het nummer niet zien, maar als de beller in je telefoonlijst staat wordt z'n naam netjes uitgesproken als ie belt. Het enige zichtbare is het bedieningspaneeltje.

http://www.parrot.biz/uk/products/ck3000evolution/texte_fck/image/photo-017.jpg

http://www.parrot.biz/usa/products/ck3000evolution

Ik heb dezelfde en het werkt perfect,

heb alleen die optie nog niet gezien/gehoord dat de naam van de beller wordt uitgesproken.

T-5Richard

Ok, lekker veel reacties  :D
Ik heb nu zelf oon een Jabra 500 oortje, maar wil iets vasts in de roffel en ga in ieder geval voor een systeem met een display omdat ik graag wil kunnen zien wie er belt. De Nokia valt af omdat één van de telefoons een Sony-Ericsson is. Het lijkt me wel netjes om de display aan de console in het dak (waar ook de binnenverlichting in zit) te bevestigen. Ik lees hier toch wel veel positieve reacties over de Parrot kits...

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

T-5Richard

Citaat van: FGG op 31-05-2007 13:00:52
Citaat van: 850_estate_2.5 op 31-05-2007 12:54:39...maar wil iets vasts in de roffel...
Waarom?
Omdat
A) moeder de vrouw gewoon geen oortje gebruikt en ze dus niet bereikbaar is.
B) Ik handsfree wil zien wie er belt zonder een telefoon op het dash te plakken.

Ik weet het, het is een beetje zeuren, maar ik wil het, IK WIL HET  ;D

Henkie P

ik heb de LS3200 van Parrot ingebouwd
zie http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=73&id=49138421&key=34CUUKH6

met een verloopstekker van Volvo - ISO op de SC805  :eusa_dance:
werkt perfect

@®-

Ik heb ook een Nokia microfoon uit elkaar gesloopt en de microfoon is ongeveer 1cm dik en rondt, toen een gaatje in mijn plafond plaat gemaakt (waar de leeslampjes zitten) en daar het mircofoontje door gedaan en dus het enige wat je ziet aan microfoon is een klein rondt zilvergrijs dingetje.