Automaatbak lekt...

Gestart door Frank Selen, 31-05-2007 13:47:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Frank Selen

Even snel voor het werk twee druppels van de twee verschillende peilstokken toegevoegd, maar mij kan het nog niet overtuigen:

Groetjes, Frank


mehn

Tsja, op het eerste oog lijkt het de rechtse olie, vooral omdat het aan de rand lichter is als inhet midden.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

)()()sT

Jip, net of die rechtse (en linkse) meer uitvloeit op karton...
Zou het dan toch motorolie wezen?  :eusa_pray:

mehn

Ik zou zeggen kom morgen een ijsje eten, dan ruiken we wel even ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Ludo

Citaat van: mehn op 01-06-2007 07:39:02
Ik zou zeggen kom morgen een ijsje eten, dan ruiken we wel even ;)

ja precies.  :D

Frank Selen

Net nog even gekeken voordat ik naar mijn werk fietste. Nu de druppels olie wat meer tijd hebben gehad om een beetje in het karton te trekken zie je toch wel een verschil!! Ik zal vanmiddag even een nieuwe foto plaatsen!

Citaat van: mehn op 01-06-2007 07:39:02
Ik zou zeggen kom morgen een ijsje eten, dan ruiken we wel even ;)

Heel aardig Maikel (je hebt een jaar geleden ook al voor me gekeken naar die Estate bij Brouns  :D), maar het komt qua tijd niet uit. Zoontje ligt voor onderzoek voor een paar dagen in het ziekenhuis. Ik probeer een afspraak te maken bij de Volvo-dealer. De auto even op de brug zetten en er vijf minuten naar kijken moeten ze toch wel doen neem ik aan? En je geeft dan een kleine vergoeding?
Groetjes, Frank


)()()sT

Ow,

Allereerst dan maar even beterschap voor je zoontje en voor jullie natuurlijk :)

Ik zie die prachtige caravan nog eens; maar die kunnen we toch wel bewonderen op het n.t.b. kampeerweekend hè?!  :eusa_whistle:

;D

Frank Selen

Citaat van: )()()sT op 01-06-2007 08:48:35
Ow,
Allereerst dan maar even beterschap voor je zoontje en voor jullie natuurlijk :)
Dank je. Het lijkt niet ernstig, maar hij heeft al maanden elke avond en vaak de hele dag hevige buikpijn en ze/we komen er niet achter wat er aan de hand is.

Citaat van: )()()sT op 01-06-2007 08:48:35
Ik zie die prachtige caravan nog eens; maar die kunnen we toch wel bewonderen op het n.t.b. kampeerweekend hè?!  :eusa_whistle:
;D
N.T.B.?
Hier kun je vast even kijken.
Groetjes, Frank


)()()sT

Hehehe...

Ik bedoelde nadert-te-bepalen kampeerweekend  :P
De caravans ken ik, ik vind ze geweldig!!

Ik ga de site eens bekijken straks!

Marc O.

Beterschap voor je zoontje! Is maar niks als die kleintjes ziek zijn hoor..... :(
...The Nile isn't just a river in Africa...

GeertG

Ten eerste beterschap voor je zoontje ! (mag ik even vragen hoe oud hij is en nog wat dingetjes, evt via PB; onze jongste klaagt ook al maanden over buikpijn 's avonds........)

En te hopen dat het inderdaad de motorolie is hoewel het dan toch repareren wordt  :-\
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Frank Selen

#41
Citaat van: GeertG op 01-06-2007 09:41:36
Ten eerste beterschap voor je zoontje ! (mag ik even vragen hoe oud hij is en nog wat dingetjes, evt via PB; onze jongste klaagt ook al maanden over buikpijn 's avonds........)

Dank je. Het wordt nog een sociale boel hier ;)
Hij is 14 en heeft al maanden last van buikpijn 's avonds. Indien het erg hevig is ook nog dagen daarna. Is al wéken niet meer naar school geweest. Vanalles hebben ze onderzocht: bloed, urine, ontlasting, darmonderzoek, ct-scan, echo en dadelijk een maagonderzoek. Maar tot nu toe niks gevonden...



En deze foto heeft weer betrekking op de 850 ;) Foto is van 1400 uur.
Groetjes, Frank


)()()sT

Dan zou ik toch zeggen motorolie  ???

Frank Selen

Net een afspraak gemaakt bij de Volvo-dealer voor dinsdagmiddag.  :eusa_pray:
Groetjes, Frank


elianmars

Citaat van: Frank Selen op 01-06-2007 14:20:42


http://www.selenet.nl/images/850Estate/bakofmotor03.jpg

En deze foto heeft weer betrekking op de 850 ;) Foto is van 1400 uur.

Gewoon de krukaskeerring!  :)