Welke onderdelen van de sloop???

Gestart door Pjot, 31-05-2007 21:35:59

Vorige topic - Volgende topic

Pjot

Met mijn lekke motor voor mijn achterruit sproeier ben ik vandaag naar de sloop gegaan, daar stond toevallig sinds tijden een 850 tdi stationwagen uit 1996.

Zijn er onderdelen die altijd makkelijk zijn om over te nemen of om op voorraad te hebben?
Ik heb zelf een 850 station T5 uit 1993.

Ik zit er momenteel aan te denken om de linker ruitenwisserstang (uiteraard voorruit) mee te nemen van deze sloopauto.....
Tijdens het ruitenwissen slaat deze een groot deel van de linkerbovenhoek van mijn ruit over (volgens mij omdat deze druk mist.....herkent iemand dit??? Of is t gewoon de bolling van de ruit?)

Ik ben benieuwd op jullie reacties!!!!

mitchelli

ruiterwisser arm komt vaker voor(en idd alleen links).Hoe zo`n arm verbuigd...geen idee.Vaak kan je de arm terug buigen zodat hij wat strakker op de ruit komt.Doe dit wel voorzichtig want de arm kan breken!

Verder zou ik de luchtmassa meter meenemen,die gaat namelijk vaak stuk.

gegroet ,een volvodealer monteur
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

rody

Citaat van: mitchelli op 01-06-2007 00:00:30
ruiterwisser arm komt vaker voor(en idd alleen links).Hoe zo`n arm verbuigd...geen idee.Vaak kan je de arm terug buigen zodat hij wat strakker op de ruit komt.Doe dit wel voorzichtig want de arm kan breken!

gegroet ,een volvodealer monteur

wat kost zo'n ding nieuw?

mitchelli

zo`n luchtmassa meter? heel veel.Zeker een paar honderd euro,maar weet niet precies hoeveel..

rody

dat wisten we al...
bedoel de wisserarm.

mitchelli

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: