Red stuff met orginele schijven?

Gestart door Danny, 19-05-2003 12:18:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Danny

Kan ik de red stuff blokken met de orginele schijven gebruiken?, ik heb er net 4 nieuwe onder zitten.

Alvast bedankt Danny

Zippo

Citaat van: Danny op 19-05-2003 12:18:03
Kan ik de red stuff blokken met de orginele schijven gebruiken?, ik heb er net 4 nieuwe onder zitten.

Alvast bedankt Danny

Waarom wil je dat Danny?

Zippo

Danny

#2
Ik wil wat meer remkracht , minder remstof en wat minder agressief is voor mijn velgen.
De green stuff die ik er nu onder heb zitten zijn niet goed voor mijn schijven :(

HaRdCoRe-WeZ

Ik weet iemand die die combo heeft, en dat remt goed, ze moeten alleen in het begin ff opwarmen, maar als ze warm zijn, remmen ze perfect.

Mellow_yellow

Toch wel, want originele blokken en schijven remmen na 50 meter niet meer..... Tenminste, als je dik over de 200 rijdt en dan plots in de ankers moet.  ;D

patje

#5
Citaat van: Ludo op 19-05-2003 18:18:46
je moet geen verkeerd beeld krijgen van aleen rode blokken of blokken en gegroefde schijven.
deze hebben wel een beter uithoudingvermogen maar de remweg verkorten doen ze niet.


dat ben ik absoluut NIET met je eens. Mijn remweg op droog is gehalveerd met EBC green / EBC grooved discs.
Uiteraard zonder wielblokkade.
Standaard remmen kunnen bij lange na niet zo goed remmen, die glijden gewoon door de blokken heen.

Mellow_yellow

geleiden = glijden = fading = opgewarmde lucht tussen remblok en remschijf = een soort van aquaplaning op de remschijven

patje

Citaat van: Marc 0101.001 op 20-05-2003 22:32:44
geleiden = glijden = fading = opgewarmde lucht tussen remblok en remschijf = een soort van aquaplaning op de remschijven

geleiden = glijden geworden thanx !