garage/schuur bouwen

Gestart door Laserblue, 04-06-2007 12:01:08

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Mijn garage is bijna 5 m breed en 6.5 m lang en dat is wel lekker. Ik heb er een zolder in, anders had en een brug in kunnen staan. Heb het wel overwogen, maar ja een bergzolder is ook wel fijn

Laserblue

Met 6m breedte zit ik in het water ;D
de diepte heb ik misschien nog wel wat speling in :eusa_think:
Het is een zadeldak en dat wil ik niet te vlak hebben :-\

Ik moet toch nog afwachten of mijn tegenbod wordt geaccepteerd ::)

en dan de gemeente nog, al is die hier (van horen en zeggen) niet super moeilijk ::)
*zoekt een stuk hout om af te kloppen*
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Frank Selen

Ik zou willen adviseren voor voldoende ventilatie te zorgen, zodat de auto snel droogt indien je hem nat in de garage zet.
Groetjes, Frank

Sbv

Citaat van: Laserblue op 04-06-2007 20:01:09

en dan de gemeente nog, al is die hier (van horen en zeggen) niet super moeilijk ::)

Waar gaan jullie eventueel wonen, dan weet ik waar Sandra te spotten valt. Ik zie je zelf eigenlijk nooit

Laserblue

Citaat van: Sbv op 04-06-2007 22:21:15
Citaat van: Laserblue op 04-06-2007 20:01:09

Waar gaan jullie eventueel wonen, dan weet ik waar Sandra te spotten valt. Ik zie je zelf eigenlijk nooit

hahaha, in Ammerstol (of all places) ;D
maar dan gaat Sandra door heel Nederland rijden in een lease auto en ik rij via de pont van Bergambacht door de ruilverkaveling van de Alblasserwaard naar Alblasserdam.  :evil:
Dus de Volvo zal niet zo heel veel beweging meer krijgen tot ik m'n lease auto inlever....

Taranis

Citaat van: Laserblue op 05-06-2007 07:44:09

Ik had er nog nooit van gehoord, maar het blijkt dus niet eens zo ver weg te liggen.

On-topic: waarom wil je een houten garage? Staal te duur ?

5 meter is echt te kort. In de garage waar normaal gesproken de V40 staat pruts ik wel eens wat aan de 850, daar heb ik 6 meter de ruimte maar als je al je gereedschap kwijt moet dan zet ik de deur open. 5 meter breedte is wel lekker, maar als je nog een werkbank neer gaat zetten is die breedte ook zo opgevuld hoor  :P

Een schuur is altijd te klein. Gewoon de maximale afmetingen bouwen.

Laserblue

Citaat van: Taranis op 05-06-2007 08:13:36
Citaat van: Laserblue op 05-06-2007 07:44:09

Ik had er nog nooit van gehoord, maar het blijkt dus niet eens zo ver weg te liggen.

On-topic: waarom wil je een houten garage? Staal te duur ?

5 meter is echt te kort. In de garage waar normaal gesproken de V40 staat pruts ik wel eens wat aan de 850, daar heb ik 6 meter de ruimte maar als je al je gereedschap kwijt moet dan zet ik de deur open. 5 meter breedte is wel lekker, maar als je nog een werkbank neer gaat zetten is die breedte ook zo opgevuld hoor  :P

Een schuur is altijd te klein. Gewoon de maximale afmetingen bouwen.

Zweeds rabat(zwart) omdat het huis van IJsselsteentjes is gebouwd (1897) en ik wil er een ouderwetse schuur tegenaan waarvan ik de zolder als kamer kan gebruiken. ;)

Taranis

Citaat van: Laserblue op 05-06-2007 08:26:48
Zweeds rabat(zwart) omdat het huis van IJsselsteentjes is gebouwd (1897) en ik wil er een ouderwetse schuur tegenaan waarvan ik de zolder als kamer kan gebruiken. ;)

Ah okeej ;) Zat even te denken aan het onderhoud, vandaar... waar schilder je het niet Falun rood dan ipv zwart? Met witte kozijnen? ;D

viking_in_shorts

Taranis

Citaat van: viking_in_shorts op 05-06-2007 08:36:37
Citaat van: Taranis op 05-06-2007 08:30:59
Falun rood ?

:eusa_shhh:

Ik zag het ook ja toen ik Wikipedia nog even raadpleegde. In het Engels is het 'Falun red' en in het Nederlands is het 'Falurood'. Voor de logica ::)

mehn

Blijven we on topic? Geen onzin?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: