Chip kopen op Ebay en zelf insolderen ?

Gestart door Gunnar, 05-06-2007 09:34:21

Vorige topic - Volgende topic

Gunnar

http://cgi.benl.ebay.be/Chiptuning-Volvo-TDI-V40-V70-S40-S-60-S70-S80-XC70-CX90_W0QQitemZ110132685353QQihZ001QQcategoryZ72662QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Doen of niet? Mij lijkt het dat dit gewoon de standaardsoftware is die de meeste tuners ook plaatsen. Kwestie van solderen en desolderen geen probleem , bij mij op het werk doen ze niets anders.

Is in ieder geval een pak goedkoper dan het te laten doen.

www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

)()()sT

Lekker zelf met de soldeerbout aan de slag...  ::)

Ik zou het in ieder geval nooit doen; als ik besluit om te chippen, dan moet ik het geld ervoor over hebben en niet gaan piemelen om wat extra euro's en bijbehorende zekerheid/garantie.

-D©©©L-

Ludo

Citaat van: Gunnar op 05-06-2007 09:34:21
Kwestie van solderen en desolderen geen probleem , bij mij op het werk doen ze niets anders.

waar wacht je dan nog op. ???

M a r c

ja joh, moet je doen! Vooral iets erin solderen waarvan je niet weet wat het met de motor doet....  :eusa_wall:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Johann

Citaat van: Gunnar op 05-06-2007 09:34:21
http://cgi.benl.ebay.be/Chiptuning-Volvo-TDI-V40-V70-S40-S-60-S70-S80-XC70-CX90_W0QQitemZ110132685353QQihZ001QQcategoryZ72662QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Doen of niet? Mij lijkt het dat dit gewoon de standaardsoftware is die de meeste tuners ook plaatsen. Kwestie van solderen en desolderen geen probleem , bij mij op het werk doen ze niets anders.

Is in ieder geval een pak goedkoper dan het te laten doen.

CiteerIch bin da persönlich hingefahren mit meinem Golf 4.
Der hat mir einiges über die Firma und so erzählt, die machen schon seit 15 Jahren chiptuning und programmieren sogar selber chips für andere firmen.
Jedenfalls hab ich da mein Steuergerät umschreben lassen,und muß sagen die sache ist TOP.

Also ich würde es empfehlen, kumpels von mir haben das schon vor einigen jahren chip rein machen lassen, und die fahren imme rnoch Glücklich rum.

Kan er verder ook weinig negatief over vinden..

mehn

Citaat van: Johann op 05-06-2007 15:45:29
Kan er verder ook weinig negatief over vinden..

Ik zou er toch zelf niet aan beginnen ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

thuur

Mocht je toch beslissen het zelf te doen: zorg er voor dat je oude chip intact uit het board komt en soldeer er een voetje in, ipv. de chip zelf.

Ik zou het zeker doen als ik een V70 als hobby project zou hebben :D

Gr 8)

Hen3

Citaat van: thuur op 05-06-2007 18:18:07
Ik zou het zeker doen als ik een V70 als hobby project zou hebben :D

Bij jou is iedere auto toch een hobbyproject?

Ik stel voor dat Gunnar het probeert. Mocht het bevallen dan bestel ik er ook wel eentje  :eusa_whistle:

elianmars

Mijn neef heeft ook een keer zo'n chippie gekocht op eBay Duitsland. Die hoefde niet eens gesoldeerd te worden. Oude chip er uit trekken, nieuwe er in prikken.

We hadden de nieuwe er in geprikt en.......... niks, nada, noppes. De wagen wilde niet eens meer starten.....
De tuningchip hebben we er weer uit gehaald en in de vuilnisbak gemikt. Nooit meer zo'n "zelf-hobby-chip"!  :eusa_wall: :eusa_wall:

M a r c

zal de firma Fasttuning blij mee zijn...  is absoluut "not done" :eusa_snooty:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

RRRRR_Ramon

Bij de chip van Fasttunig voor de 850 T-5(R) krijg je voor dat geld ook nog 500cc gratis!!

>>> KLIK <<<
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Eugene

Citaat van: RRRRR_Ramon op 13-06-2007 23:16:12
Bij de chip van Fasttunig voor de 850 T-5(R) krijg je voor dat geld ook nog 500cc gratis!!

>>> KLIK <<<

3.0R.... dan krijg je ~700cc gratis lijkt me ;)

If it's not blown, it sucks...

thuur

Citaat van: Gunnar op 13-06-2007 21:08:46
Als hij erinzit zal ik laten weten hoe het voelt, en oh ja. Ik heb een eeprom schrijver en lege 27c010 eeproms ;-)

Is het een 27C010?? :o Daar heb ik er nog wel een paar van liggen denk ik... Kun je ook erin stoppen, kijken hoe ie loopt op die programma's :eusa_think:

Gr ;D

elianmars