Sachs Performance kit . Hoe is het !?

Gestart door Daniel480, 05-06-2007 21:32:24

Vorige topic - Volgende topic

Daniel480

hej mannen,

ik kan aan een gebruikt setje Sachs performance dempers en de bijbehorende 40mm verlagingsveeren komen.

Heeft iemand ervaaring met deze kit ? Hoe hard is het bijv. ?

Heb ook nieuwe Koni´s (geel)op het oog. Die bevallen mij erg goed bij mijn 480´s ook al zijn ze soms een beetje te stug  ::).  Bij de 850 in combinatie met Eibach veeren!

Bedankt voor reactie´s

Danny

ed

De Sachs performance dempers schijnen echt knetterhard te zijn. Ik meen dat Johann deze een keer heeft geprobeerd, en als hij dat vind zijn ze echt hard. Voordeel van de Koni's is dat deze instelbaar zijn. Zo kun je ze nog een beetje aan je smak aanpassen.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Lex!

He Danny!

Hoe bevalt je SACHS onderstel? Ik heb inmiddels jouw Eibach's icm met de al aanwezige gele Koni's gemonteerd en dit bevalt uitsteken!. Nog niet heel veel gereden maar de ervaringen zijn tot nu toe goed, korte oneffenheden worden wat beter voelbaar maar heb de Koni's nog vrij stug staan

Groeten , Alex
855 GLT
Mods: Magnecor Competition, Denso Iridium, MSD Blaster, VVIS-tuning, K&N inlegfilter, vlakke gasklep, Koni geel, Eibach Pro-kit, veerpootbrug voor, R Nivomat en stabi achter, 302 mm Zimmermann Sport, variable interval ruitenwisser,3e bankje, cruisecontrol, SIPS-bags

Misha

Citaat van: Enno op 06-06-2007 18:23:20

Ik heb er geen ervaring mee, ik heb wel op het punt gestaan ze destijds aan te schaffen. IK heb uiteindelijk gekozen voor de B6 van bilstein i.c.m. H&R. In mijn beleving gewoon een geslaagde combinatie.

Heb geen spijt er van dat ik de sachs performance kit destijds niet genomen heb.
En hoe weet je dat je er geen spijt van hebt als je er geen ervaring mee hebt ? :eusa_think:

;D
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Daniel480

Citaat van: Lex! op 17-12-2007 14:11:02
He Danny!

Hoe bevalt je SACHS onderstel? Ik heb inmiddels jouw Eibach's icm met de al aanwezige gele Koni's gemonteerd en dit bevalt uitsteken!. Nog niet heel veel gereden maar de ervaringen zijn tot nu toe goed, korte oneffenheden worden wat beter voelbaar maar heb de Koni's nog vrij stug staan

Groeten , Alex

mooi dat je er blij mee bent !  Sachs perfomance bevalt best prima, maar van de zomer ga ik eens wat anders probeeren. Op sommige stukken Autobahn springt die wel heel erg, en dat bevalt mij niet zo goed.... Volgende maand komt er eerst een AP BBK  :eusa_dance:

Daniel480

weggedrag is prima, de 850 ligt als een blokhut, algemene komfort is beter dan origineel, maar zeker op zo een slecht stuk als de snelweg bij Dortmund wordt ik er een beetje bang van.

Je gaat 240 en dan springt die als een gek.

Als je dat weet is het prima, maar toch eens wat anders uitprobeeren van de zomer of eens andere autos met een ander setup gaan rijden....  K&W II beviel behoorlijk goed. best stuk, maar altijd met redelijk komfort en het springt niet...

Het moest een daily driver worden, maar nu is het ook al een hobby zoals de 480´s....... :eusa_doh: