Inbouwdiepte voorspeakers S70

Gestart door devince, 06-06-2007 21:08:44

Vorige topic - Volgende topic

devince

Wie o wie weet de max inbouwdiepte voor de voorportieren van de S70?
Heb de zgn adapterringen nu ook in huis dus 16,5 cm composet van DLS mag er in.
Wil graag deze inbouwdiepte weten voordat ik alles los ga halen.
Misschien past dus de composet niet  :eusa_doh: :eusa_doh: :eusa_doh:
Wie kan me helpen?

Wimme

Welke composet van DLS wil je er dan in? Ik denk namelijk niet dat zomaar elke composet in de standaard voorziene plaats gaat passen.  Ikzelf heb er de DLS up6 in.  Die heeft een inbouwdiepte van 63 mm. De maximum inbouwdiepte gaat zo rond de 70 mm liggen, maar dan zit je met je magneet wel tegen het plaatwerk en dat kan niet echt gezond zijn. Misschien dat je met de adapterringen nog iets kan winnen, ik heb  2 mdf-ringen gebruikt.
De composet stelt me echter wel wat teleur. Er gaat veel van het mid en het laag verloren. De standaard inbouwpositie is naar mijn mening niet geschikt voor een optimaal geluidsbeeld.

Just my 2 cents...

devince

Bedankt voor je reaktie.
Ik heb hier een DLS  Classic C6 composet (voor) en een DLS 426 classic voor achter (hoedenplank)
Heb adapterringen voor beide aangeschaft.

Wimme

Ik zou zeggen probeer het eens. Meten is weten. Normaal gezien moet dat perfect lukken met een inbouwdiepte van 63mm  :) 

S. Brouwer

Als er toch over de speakers van een s70 gesproken word:

Hoe krijg ik de speakers er aan de achterzijde van een s70 uit, Kunnen die roosters er boven los?

Dave

Neen, deurpanelen los en dan kun je aan de speakers. (Of anders doe ik het verkeerd.)
Ik wou in mn achterdeuren focal speakertjes inbouwen maar de inbouwdiepte is te groot (een paar mm maar). Dat is ook op te lossen met een ring?

S. Brouwer

Citaat van: Dolf op 16-06-2007 17:04:51
Neen, deurpanelen los en dan kun je aan de speakers. (Of anders doe ik het verkeerd.)
Ik wou in mn achterdeuren focal speakertjes inbouwen maar de inbouwdiepte is te groot (een paar mm maar). Dat is ook op te lossen met een ring?

Ik bedoelde eigelijk de speakers in de hoedeplank, weet je ook hoe deze vast zitten?

devince

Heb begrepen dat eerst de hoedenplank eraf moet.
Ik moet er ook aan geloven.
Schijnt nogal lastig te gaan dacht ik

Gunnar

Hoedenplank is gemakkelijk, pas nog gedaan.
Zetels naar voor klappen, dan de zijflanken van de zetels tegen de deur aan, naar omhoog schuiven en naar voor eraftrekken.

Dan hoedenplank omhoogtillen, er zullen nu een aantal plastic clips loskomen.

De luidsprekers zitten vast met zwarte metalen klemmetjes, zorg dat je die niet verliest want je gaat die opnieuw gebruiken.
www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381