V70 kopen of 855? waar op te letten

Gestart door volvomarcel, 12-02-2003 21:51:29

Vorige topic - Volgende topic

volvomarcel

Ik overweeg een V70/855 of S80 te kopen. Wat zijn van de V70 de "aandachtspunten" en wie heeft ervaring met het verschil tussen 850 en V70. ( ik zoek overigens een diesel )

Wat zijn de goede/minder goede bouwjaren en modelwijzigingen etc.

Gaarne jullie advies

Dreamer2

In Apeldoorn bij //www.autowientjes.nl staat nog een mooie S80 diesel te koop.

Verder zou ik alle recente topics hier op het forum doornemen en een verlanglijstje maken van alle aandachtspunten en keuringen die je gewenste auto wilt laten doorlopen voordat je hem koopt.
Roest en bodywerk lees je hier niks over, want dat zit wel goed. Maar de vorige eigenaar heeft in belangrijke mate bepaald of je nieuwe auto een droom of een nachtmerrie wordt.
U wordt bedankt, u kunt wel gaan....

FelixB

855/V70 heeft een hele leuke club, de S80 niet  ::) .....

Nu je over de 855 spreekt, en geld dus meespreekt zou ik gaan voor een 855 Diesel: goed blok en relatief goedkoop.

Persoonlijk ben ik gek op mijn automaat (file, inparkeren etc), dan zou ik voor een V70 Diesel Automaat gaan.

Bedenk dat een station (855/V70) meer waard blijft dan een sedan = minder afschrijving....

Succes ermee, we horen het wel op dit forum, Felix

855R & C70 T5 cabrio automaat

Dreamer2

Citeer855/V70 heeft een hele leuke club, de S80 niet  ::) .....

Nu je over de 855 spreekt, en geld dus meespreekt zou ik gaan voor een 855 Diesel: goed blok en relatief goedkoop.

Persoonlijk ben ik gek op mijn automaat (file, inparkeren etc), dan zou ik voor een V70 Diesel Automaat gaan.

Bedenk dat een station (855/V70) meer waard blijft dan een sedan = minder afschrijving....

Succes ermee, we horen het wel op dit forum, Felix

S80 club heeft kort bestaan, maar is opgeheven omdat een aantal leden voor de website een schermresolututie prefereerden van 3x1,5 meter. Ongeveer de grootte van hun voorruit.
U wordt bedankt, u kunt wel gaan....