welke kont is lekkerder, de oude of de nieuwe?

Gestart door R o b, 08-06-2007 07:47:55

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

Citaat van: Johann op 08-06-2007 09:26:37
Oh nee, eerst een 2.0D "File cruiser"..

Dat idee snapte ik ook niet helemaal. Tenminste, ik snap wel dat ze veel willen verkopen en dat dat met zo'n instappertje waarschijnlijk ook wel lukt, maar een 2.0 4-cilinder in zo'n grote bak vind ik persoonlijk niet kunnen. Daar hoort gewoon een vijf- of zescilinder in.

Johann

mehn

De achterkant kun je nog over discussieren, maar de rest is van de nieuwe véél beter.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

mehn

Over de achterkant valt te discussieren, maar de rest is van de nieuwe véél mooier.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Taranis

Citaat van: Johann op 08-06-2007 09:26:37
Oh nee, eerst een 2.0D "File cruiser"..

Dat snapte ik ook al niet. Tenminste, wel dat een instapper ongetwijfeld de verkopen flink op gaat krikken, maar een viercilinder past niet bij een auto in die klasse. Daar hoort gewoon een vijf- of zescilinder in. Een 5-serie touring of een E-klasse combi met een viercilinder is ook geen combinatie, vind ik...

Johann

martijn.

Er komt toch ook een 2l, 4-cilinder met 145 pk
in de S80 :eusa_silenced:

R o b

Barry_C70

I only ever liked the 2nd generation V70 in the R body and trim and pegs, otherwise it wasn't much of an appeal in my opinion. I like this new V70 a whole lot, interior and out. I wasn't crazy about the rear at first but then I don't flinch at things I don't understand 100% ie: I don't wear tin-foil hats to stop people from reading my thoughts because WiFi is bad for your health :P So in essence, I like the rear design ;D

I just wish Volvo hadn't given up on the R completely.

breakman

JorritV70

Sorry hoor maar naar mijn mening zakt het volvo gehalte bij die nieuw tot diep in de schoenen. Het stoere van de volvo waar ik voor ben gevallen is naar mijn mening HEEEEL ver te zoeken alles word rond en gestyleerd, dat vond ik bij de huidige al en deze word er naar mijn mening zeker niet beter op, zo als het er naar uit ziet kan ik naar mijn huidige nog door groeien naar een huidig type V70XC (moet wat te dromen houden) en als die op is, hoop ik dat Volvo weer terug is bij het mooie stoere vierkante, anders kan ik net zogoed een jap gaan rijden, ik zie het verschil niet meer van een afstand, maar zo als ik al zei das mijn mening!

lipton

de neus vind ik mooier maar de kont trekt op geen zak meer

Misha

Idd, neus is mooier, kont ziet er niet uit.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

octaaf

oneerlijke concurrentie! zet die nieuwe naast een nieuwe van een ander merk, en hetzelfde met de 'oude'.
andere merken worden zo lelijk dezer dagen dat ik het hier nog meevallen vind.

Boom

Maar is dat niet altijd zo? Ik denk dat de meeste mensen hier, mezelf meegerekend, de V70N bij introductie in 2000 niet mooi (misschien zelfs lelijk) vonden. Dat is nu ook bijgedraaid, voor mij althans. Je moet jezelf ook de tijd geven om ergens aan te wennen en wie weet vind je het dan opeens wel mooi... (hoewel nooit zo mooi als de 850 en v70 classic ;D)
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...