Viking's Volvo Verhalen

Gestart door viking_in_shorts, 11-06-2007 16:28:50

Vorige topic - Volgende topic

Snellebaksteen

Het einde van een tijdperk. Ik heb altijd erg genoten van je mooie verhalen en foto's. Jammer maar begrijpelijk.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

viking_in_shorts

Citaat van: Snellebaksteen op 10-05-2021 17:21:01
Het einde van een tijdperk. Ik heb altijd erg genoten van je mooie verhalen en foto's. Jammer maar begrijpelijk.

Zit tegenwoordig met "model-fotografie" op Instagram ( instagram.com/swuste_dot_com ) om die maar eens te pluggen :D
De rest van mijn fotos plaats is voornamelijk op Facebook - maar ik zal kijken of ik heel af en toe wat fotos van de v70 kan, wil en mag plaatsen ;)  Het is een MY15 dus eigenlijk moet ik naar een hele andere site daarvoor.

de Boeing

Citaat van: viking_in_shorts op 09-05-2021 21:57:43

...Ik rij al te lang zonder problemen in een Fiatje. ...

😱 Er zijn geen zekerheden meer in het leven?!  :o ;D

Maar zonder gekheid, ergens wel te begrijpen. Ik heb altijd flink genoten van je verhalen en blogposts, waarvoor dank!!

En ja ook bij mij neemt een andere hobby af en toe over, al rij ik nog steeds met veel plezier in mijn R (en na motorwissel met hele hoop randzaken, ook wel vrij probleemloos... gevaarlijke uitspraak...). Dus hier momenteel ook wat minder Volvo op het moment en meer andere zaken.

elianmars

Tja, zo gaat dat nu eenmaal. Ik had ook gedacht altijd Volvo te blijven rijden. Anderhalf jaar geleden de V70 ingeruild voor een elektrische MG, die me heel erg bevalt.
En het ziet er naar uit dat de C70 er binnenkort ook uit gaat. Drie auto's voor de deur wordt ons gewoon teveel.

Ik blijf jullie gewoon lekker op FB volgen  ;D

Marc O.

Ja, ook hier herkenbaar, en ook ik riep ooit dat ik altijd Volvo zou blijven rijden. Dat voelt onderhand als een vorig leven. Een leven waaruit ik me nog een lang weekendje Göteborg met een paar andere Volvo vrienden herinner, alsmede een ritje naar de poolcirkel en een snel bezoekje Kungsbacka na het ophalen van mijn 740 in Örnsköldsvik (volgens mij weet ik nu hoe ik dat moet uitspreken). Wat foto's, opdat wij nooit vergeten ;)

Hopelijk blijf je hier nog even hangen, en anders blijven we elkaar op Facebook zien, en wellicht nog eens in real life hier of daar :D
...The Nile isn't just a river in Africa...