De T5 is ff hemelen(klein bezoek aan de grote eland in the sky)

Gestart door M.E. AMC, 12-06-2007 07:45:05

Vorige topic - Volgende topic

M.E. AMC

;D ;D ;D
gisteren vaaf het AMC weg  :eusa_snooty:gesleept naar almere(iemand nog een silversand gespot op een sleepwagen richting almere ongeveer 19:00 uur over de A1 en A6).
de roffel wilde niet meer :o starten kreeg geen benzine waarschijnlijk de brandstofpomp denk ik, iemand van hier nog enige suggesties???
alles is welkom, moet natuurlijk wel zeker weten of het de brandstofpomp(bsp)is.
kreeg geen brandstof via de retour leiding en de bougies vonkten wel(doet wel zeer :eusa_whistle: zo'n vonkende bougie.

m.vr.gr.
rein visser
Abyssus eram plenus, sic ego venit tergum

fbm

Vorige week het zelfde probleem niet meer willen starten! was de nokkenassensor!

Kijk even bij : Bobine geeft geen vonk ;)

elianmars

Eugene

If it's not blown, it sucks...

M.E. AMC

;D ;D
GA VANDAAG FF AAN DE SLAG MET JULLIE TIPS  ???HOPELIJK KOM IK IETS VERDER
als mijn kleine  :eusa_sick: zieke meissie het toe laat sorry stond no op caps lock

smit

Als je de auto op contact zet moet je de brandstofpomp horen lopen. Je kunt ook even kijken bij de aansluiting van de pomp in het achteronder. Als je daar geen 12 Volt meet is het vaak het relais. Meet je wel 12 Volt en je hoort de pomp niet  dan...
Timen

M.E. AMC

:eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

na het vervangen van relais 103 is het resultaat het zelfde
heb nog steeds maar heel ff 12volt op de pomp en daarna zakt het voltage rap in tot 0
resultaat raad zich raden de roffel staat nog steeds stil. :eusa_doh:
wie o wie weeet raad

thuur

Citaat van: fbm op 12-06-2007 07:53:03
Vorige week het zelfde probleem niet meer willen starten! was de nokkenassensor!

Kijk even bij : Bobine geeft geen vonk ;)

Had je al in het topic waar fbm naar verwijst gekeken?

En zou je voortaan s.v.p. verder willen gaan in dit topic. Voor iedereen makkelijker ;)

Gr 8)

M.E. AMC

;D ;D

zo vandaag een walbro pomp bestelt bij  :eusa_clap: ET en maar hopen dat dit het was zo vlak voor de vakantie naar frankrijk :eusa_dance: ( ff op familie bezoek 3wkn).

M.E. AMC

;D ;D ;D

de pomp vervangen, roffel loopt weer maar nog wat lekkage, weet niet waar wat is de meest gangbare plek .
de wartel of de aansluiting van de leiding ???

M.E. AMC

:eusa_pray: :eusa_pray:

is het niet mogelijk om de nippel(na wat zoeken denk ik dat deze bij mij ook  :eusa_wall: stuk is) met een slangeklem vast te zetten ???
of is dit onverstandig en de nippel gewoon e vervangen door een slangetje.

M.E. AMC

;D ;D ;D

ff de stoute schoenen aangetrokken en de nippels vervangen door normaal stuk brandstofslang met klemmen.
de roffel rijdt weer prima en is naar mijn menig sneller als voor die tijd :eusa_dance:
reed vanmorgen weg met spinnende banden heb ik daarvoor nooit voorelkaar gekregen, leuke ervaring

Marc O.

Met een T-5 rijden is toch elke dag een leuke ervaring? ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

Snellebaksteen

Mooi dat ie het weer doet!

Maar met een T-5 nooit spinnende banden??? Ik trek zelf met m'n 10v op gas nog lange strepen als ik in een wilde bui ben!
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.