Nieuw hier...

Gestart door LekkeRRRR, 21-05-2003 20:01:20

Vorige topic - Volgende topic

Raf

die is toch helemaal niet zo fel.
die kleur is eerder grijs met een tintje purper erdoor.
het speelt eigenlijk geen rol want ik vind dat het er geweldig uit ziet! ;D

Raf
De gustibus non disputandum est!

855-Champagne

Lijkt wel een milka auto koetje d'r bij in een alpenwei ;D ;D ;D

LekkeRRRR

Een warm welkom.... Dank!

Citaat van: Jur op 21-05-2003 20:43:34
Du kan inte sänka mer!  ;D

Ja! Heb je de URL bewaard? Ik kan hem niet meer vinden.
Als je zweeds niet al te goed is, dan lijkt het alsof er staat 'dat ik in het meer kan zinken'.
('k Voel me dan ook wel schuldig en wil voor dit -leenwerk- toch wel even de orginele URL vermelden)..

Citaat van: Mellow_yellow op 21-05-2003 21:13:24
Da's een foto van mijn auto die ik ooit genomen heb op een P-plaats in Tilburg.  :D

Dan heeft de maker van de orginele website jouw autofoto vermoedelijk ergens van het web geplukt?
't Plaatje is wel als basis gebruikt voor de andere kleurstellingen (te zien aan de spiegeling in het raam).
Moet ik nog toestemming aan je vragen om de foto te gebruiken of is er geen copyright? :D

Citaat van: Raf op 21-05-2003 22:00:37
zo'n purpere 855 is heel mooi maar ik betwijfel ofdat die kleur echt bestaat voor de 850 reeks.
de S/V40 reeks heeft die wel!
Ik vermoed zelf dat de meeste kleuren niet bestaan. Alleen de orginele foto van elk model. De andere kleuren zijn daarvan afgeleid met PhotoShop oid. 'k Heb wat zitten prutsen vanavond, maar dat is ontzettend veel werk. Is er overigens een lijst beschikbaar ergens waarin de officiele Volvokleuren (adhv kleurcodes) zijn gekoppeld aan drukwerkcodes (CMYK oid)?
't Gaat dus om de lol en niet om de kleuren zullen we maar zeggen...

Citaat van: Paco op 22-05-2003 01:12:14Misschien moet je hem in het engels doen, of de mogelijkheid bieden...

D'r is al zo verschrikkelijk veel in het engels en zweeds en weet ik veel wat te vinden. Alleen in het Nederlands is het allemaal erg mager gesteld. Het leek me wel wat om het exclusief voor ons taalgebied te houden. (en daarnaast is het me veel te veel werk natuurlijk, maar dat zeg ik niet hard op ;D )

Citaat van: Pim_V70T5 op 22-05-2003 09:25:16
beetje vreemd internetadres of ben je Italiaan? Wel goed gevonden zeker met dat plaatje van die Lambo met trekhaak.

Ha. Nee dan was het wel Giovanni geweest. Nu is het Jan; geboren in Staphorst. Kan het hollandser?
Dat domein kun je gratis ritselen (shows.it + does.it en meer van dat). Leek me wel handig.
Als je op het plaatje van de Lambo met trekhaak klikt, dan verschijnt de hele advertentie...

Citaat van: hansiepansie op 22-05-2003 20:27:40
Veel plezier in je nieuwe auto morgen.

Dank je. Als ie d'r is zal ik wel trots wat foto's maken...

Overigens ben ik er nu uit wat een Turbogat is. Als je wil zien of ik nu alles een beetje begrepen heb, kun je kijken op de site bij het onderdeel Techniek - Hoe werkt een Turbo..

Jan
http://volvo.shows.it

s©ub@

ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Joris_Scholte

Hmm, wel een apart kleurtje idd...

Boom

Veel plezier zo in je nieuwe auto en mijn complimentjes voor je site!
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

LekkeRRRR

'k Heb al even een uurtje mogen genieten  ;) ;)

Dan meteen de camera er even bij (jammergenoeg is het donker weer; als 't beter wordt zullen er nog wel meer foto's gemaakt worden)

Hier is ie.......

Excuses voor de grote hoeveelheid ruimte....

Nu even de enveloppe op de post doen..... :D

Jan

PieT111

Idd lekkeRRRRRRRRRRRR ;D
Busje komt zo!

Reitse

heeeeeeeel erg lekkerrrrrrrrrr :D:D

Joris_Scholte

Idd, errug lekkerrr. Hele geile velgen btw. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

Raf

die kleur vind ik dus echt wel knap! 8)

Raf
De gustibus non disputandum est!

Boom

Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

s©ub@

Citaat van: Raf op 22-05-2003 21:20:57
die is toch helemaal niet zo fel.
die kleur is eerder grijs met een tintje purper erdoor.
het speelt eigenlijk geen rol want ik vind dat het er geweldig uit ziet! ;D

Raf

deze bedoelde je raf?

ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Raf

Citaat van: scub@ op 25-05-2003 02:09:22
deze bedoelde je raf?

ja inderdaad.
die kleur vind ik dus geweldig mooi!! ;D
speciaal maar niet te opvallend.

Raf