Nieuw hier...

Gestart door LekkeRRRR, 21-05-2003 20:01:20

Vorige topic - Volgende topic

LekkeRRRR

Dag allen,

Uiteindelijk is het een 850 geworden. IJs en weder dienende kan ik me er vanaf a.s. vrijdag in voortbewegen.
Er aan voorafgaand heb ik op het web wat rondgesurfd om te leren wat er allemaal op de markt is en wat de prijzen zoal zijn.
Technisch ben ik nagenoeg leek. Het rondreizen op de club site heeft me veel geleerd maar evenveel vragen doen oproepen. Met jullie welnemen hoop ik daar tzt een antwoord op te krijgen. Om een voorbeeld te geven: 'turbogat'. 'k Weet inmiddels al wel dat het niet slaat op de deriere van mijn tante Mien, doch ik weet nog niet wat het wel is. En zo zijn er meer van die vraagtekens...

M'n inschrijfformulier ligt klaar. Gaat vrijdag op de bus en dan hoop ik ook zo af en toe te verschijnen op bijeenkomsten....

Groet,
Jan

Oh ja, 'k Ben wat aan het prutsen geweest met een website en javascript. 'k Hoop de komende tijd alles wat ik leer daar kwijt te kunnen (nu staat er alleen nog maar wat onzin). Zelf ben ik wel tevreden met het gebbedingetje dat ik elders tegenkwam en dat ik wat aangepast heb. Kijk maar eens bij http://volvo.shows.it in het onderdeel 'diversen - de visuele volvo velg'.  ;)

Jur

Du kan inte sänka mer!  ;D

Leuke site, ziet er goed uit.  ;)

PieT111

Ziet er heel professioneel uit, dit belooft wat voor de toekomst. Welkom!!
Busje komt zo!

Hans Duiven

Fantastische site heb je gemaakt.

Welkom op dit forum,

Greetings,

Hans Duiven

Mellow_yellow

Als je bij de "visuele velg" voor de gele 850 kiest dan krijg je een heel bekende auto te zien.... Da's een foto van mijn auto die ik ooit genomen heb op een P-plaats in Tilburg.  :D

Zippo

Welkom!!
Heee, dat ziet er goed uit!!!!!!! ;)
Mooie site  ;D

Zippo

Raf

leuke site!!
maar ik heb een 'raar' probleem met de visuele volvo velg!

er is keuze uit zes kleuren:
geel - zwart - rood - wit - blauw - rood

als ik op een kleur klik dan krijg ik ineens andere kleuren:
champagne - donker grijs - rood - groen - purper - licht blauw

hoe kan dat?

zo'n purpere 855 is heel mooi maar ik betwijfel ofdat die kleur echt bestaat voor de 850 reeks.
de S/V40 reeks heeft die wel!

Raf
De gustibus non disputandum est!

s©ub@

trust me raf;
die rijden er echt rond... zal binnenkort eens een foto voor je proberen te regelen... een paarse 855 T5
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Paco

Welkom Jan, je site ziet er goed uit!!!

Als je hem straks up-to-date blijft houden gaat ie wel een bekende worden op het www. Misschien moet je hem in het engels doen, of de mogelijkheid bieden...
Als dit de opzet is ben je al goed bezig  ;D 8) ;D

Dat verlagen met "de visuele velg" is ook erg cool!

Paco

Pim_V70T5

beetje vreemd internetadres of ben je Italiaan? Wel goed gevonden zeker met dat plaatje van die Lambo met trekhaak.

Ik heb hetzelfde adres met .be uitgang (niet doorgelinkt) is meer om mijn pensioen aan te vullen tzt ;D ;D

succes met site
sneller dan een nieuwe V70R

Reitse

Welkom alhier! En site ziet er keurig uit :D

Raf

Citaat van: scub@ op 22-05-2003 00:57:10
trust me raf;
die rijden er echt rond... zal binnenkort eens een foto voor je proberen te regelen... een paarse 855 T5

scuba,
heb je het geprobeerd? het is niet dat aubergine kleurtje maar een fel paars!
raar zicht in ieder geval!!

Raf

hansiepansie

Dat ziet er idd. niet verkeerd uit Jan ik wou dat ik dat ook allemaal kon maar dat komt misschien ooit nog weleens.Veel plezier in je nieuwe auto morgen.
Ik heb een kwartet eerst een amazone toen een 460 een 850 en nu een s70

Raf

Citaat van: Ludo op 22-05-2003 20:15:58
deze?.   ;D

inderdaad!
is die kleur ooit geleverd?

Raf

Marc 0101.001

Heet "Aubergine Pearl"  volgens mij.