Mijn velgen zijn ge-"vrouwparkeerd"

Gestart door Gunnar, 13-06-2007 09:05:21

Vorige topic - Volgende topic

Gunnar

Gisteren is mijn vrouw naar antwepen gereden, komt terug met een velg rechtsvoor die helemaal geschraapt is.

"Schat ik weet echt niet hoe dat komt ik heb speciaal opgelet dat ik achterwaarts parkeer en voorzichtig ben"

Na mijn bedenkelijk gezicht kwam het eruit:

Ze was met een vriendin aan het bellen en is gewoon voorwaarts langs de straatkant ingeparkeerd, is op de borduur gereden en er terug afgeschoven.

Ben nu dus op zoek naar een hoop polystyreenplaten om mijn auto te bekleden voor als zij gaat shoppen.

www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

why-not

Hen3

Geef haar een cursus wielwisselen kado. Dan kan ze een stalen velgen monteren als ze de auto meeneemt  :eusa_whistle:

Gmid

och, er zijn ergere dingen.

:angel:  :eusa_whistle:

Of heb je nu wel echte velgen.  ;D
Volvo C30 '12

)()()sT

Citaat van: Gunnar op 13-06-2007 09:05:21
Ben nu dus op zoek naar een hoop polystyreenplaten om mijn auto te bekleden voor als zij gaat shoppen.

;D

Dat is een reden waarom de mijne niet eens in mijn auto wilt rijden.
Je zult je wel hebben zitten irriteren, maar boos worden kan ook weer niet  :eusa_angel:

Vrouwen.... eerst ontkennen en dan komt de aap uit de mouw  ::) ;D

Gunnar

Die velgen hab ik er niet meer opliggen, heb nu OZ-hydra 17inch die me 750 euro gekost hebben.

Ik denk dat ik maar gewoon de groeven inkleur met een lakstift, en als ze de velgen helemaal tot een vijl verreden heeft koop ik weer stalen velgen.
+32488868381

Taranis

Citaat van: Gunnar op 13-06-2007 09:26:40
en als ze de velgen helemaal tot een vijl verreden heeft koop ik weer stalen velgen.

1 van de weinige voordelen van 15" velgen: als je de stoep raakt is het meestal met de wang van de band. Het kan mij dus niet zo heel erg boeien als de stoep een keer geraakt wordt, soms is het ook onvermijdelijk (stomme parkeervakken in Goes die te smal zijn voor een normale auto)

Maar goed, balen is het wel... repareren is geen optie?

M a r c

het is nooit onvermijdelijk.... als je gewoon stopt raak je ze niet  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Gunnar

Om zelf te repareren heb je de juiste kleurcode nodig en OZ geeft die niet vrij.
+32488868381

Laserblue

Gebruik haar lippenstift, kan ze goed zien wat ze heeft aangericht :evil:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Gmid

Een beetje spuiter kan gewoon de kleur meten, en een nagenoeg gelijke kleur aanmaken en in een spuitbusje/lakstiftje stoppen.
Volvo C30 '12

Gunnar

Ah, ik zal dat eens proberen dan. En dan ineens een stiftje laten maken voor in haar handtas :-)
+32488868381

Taranis

Citaat van: M a r c op 13-06-2007 09:32:34
het is nooit onvermijdelijk.... als je gewoon stopt raak je ze niet  ;)

Ik snap wat je bedoelt, maar als je niet tégen de stoep staat, sta je nog een paar centimeter buiten je parkeervak. En dat is voor die r*kkers van parkeerbeheer in Goes voldoende om je een prent te geven. Ga vooral niet in discussie want je verliest het toch. Al een keer een foto gemaakt en gewapend met die foto in de hand naar het bureau gegaan. Beweren ze doodleuk dat je je auto verplaatst hebt voor het nemen van de foto...

Ben al opgehouden me er over op te winden, probeer dus een straat te zoeken waar je langs een grasveld kunt parkeren ipv langs een stoep ;)

de boekhouder

Citaat van: Taranis op 13-06-2007 09:30:57

1 van de weinige voordelen van 15" velgen: als je de stoep raakt is het meestal met de wang van de band.

Mij hebben ze wel eens wijs gemaakt dat een band die op die wijze geraakt is een verhoogde kans op lekkage (klapband) heeft. Leuk als je op de autobaan rijdt. Ik lak denk ik dan toch maar liever m'n velgen iets bij.
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

Taranis

Citaat van: de boekhouder op 13-06-2007 09:46:53
Mij hebben ze wel eens wijs gemaakt dat een band die op die wijze geraakt is een verhoogde kans op lekkage (klapband) heeft. Leuk als je op de autobaan rijdt. Ik lak denk ik dan toch maar liever m'n velgen iets bij.

Er is denk ik een verschil tussen de stoep zachtjes raken en er met 5-10 km/h tegenaan rijden. Lijkt mij idd ook niet bevorderlijk voor je canvas ;)