Vaderdag

Gestart door Marc O., 13-06-2007 11:24:24

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

Tja, vaderdag staat weer voor de deur, dus ik probeer al een paar weken (onder enige pressie van de overige gezinsleden ;)) te verzinnen wat ik nou eigenlijk van zoon- en vrouwlief wil krijgen. Bij deze dan ook de vraag, om wat inspiratie op te doen, wat de vaders onder ons graag zouden willen krijgen. En voor de "kinderen" onder ons, wat ze hun vader gaan geven.

Ik dacht er nog even een poll aan te hangen, maar omdat ik echt volledig inspiratieloos ben, zou ik niet weten wat ik er in zou moeten zetten  :eusa_whistle:
...The Nile isn't just a river in Africa...

Eugene

Een rondenticket voor de Nordschleife? :P

Ik ben ook nooit goed in (budget) kado's verzinnen.

If it's not blown, it sucks...

GeertG

Citaat van: Claudia op 13-06-2007 11:29:07
Citaat van: Marc O. op 13-06-2007 11:24:24
Tja, vaderdag staat weer voor de deur, dus ik probeer al een paar weken (onder enige pressie van de overige gezinsleden ;)) te verzinnen wat ik nou eigenlijk van zoon- en vrouwlief wil krijgen.

Je bent toch niet de vader van je vrouw?

Het gaat toch om de uit het hoofd geleerde gedichtjes...de zelfbeschilderde stropdas of de geverfde steen met opschrift: papa, je bent een kei! ???

Vind dat eigenlijk erg jammer, dat ook vader-/moederdag zo vreselijk commercieel worden/zijn.
Als ik de reclamefolders moet geloven, is het de normaalste zaak van de wereld om op zulke dagen een nieuwe pc kado te geven ::)

Claudia, die heel trots was op een ketting met beschilderde macaroni op moederdag, en die ook de hele dag omhield! :)

Kijk, dit is nog eens een punt. Helemaal mee eens !!!  :eusa_clap:
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Snellebaksteen

Ik hoop op een verrassing op bed.... ;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

daytonawim

He he,

Een R bumper, achterspoiler, XC grill en MY 04 heldere koplampen voor de S70 T5   :P :P :P

Lief he voor de auto waar de vrouw meestal in rond rijd :eusa_wall: :eusa_wall:

Marc O.

Tja, vaderdag staat weer voor de deur, dus ik probeer al een paar weken (onder enige pressie van de overige gezinsleden ;)) te verzinnen wat ik nou eigenlijk van zoon- en vrouwlief wil krijgen.

Het gaat toch om de uit het hoofd geleerde gedichtjes...de zelfbeschilderde stropdas of de geverfde steen met opschrift: papa, je bent een kei! ???

Vind dat eigenlijk erg jammer, dat ook vader-/moederdag zo vreselijk commercieel worden/zijn.
Als ik de reclamefolders moet geloven, is het de normaalste zaak van de wereld om op zulke dagen een nieuwe pc kado te geven ::)

Claudia, die heel trots was op een ketting met beschilderde macaroni op moederdag, en die ook de hele dag omhield! :)

Ik moet zeggen dat al dat commerciële van mij ook niet echt hoeft. Die kleine zal inderdaad wel met een zelf-geschilderde stropdas thuis komen (en da's inderdaad leuker dan wat-dan-ook), maar Astrid vindt het leuk om er nog iets bij te geven. En loopt dus al een week of 2 te vragen wát ik dan eigenlijk wil hebben.

Eugene

Alles is toch zo commercieel tegenwoordig, elke "feestdag" proberen ze als extra inkomstenbron te gebruiken.... :-\

Laserblue

Citaat van: Snellebaksteen op 13-06-2007 11:32:44
Ik hoop op een verrassing op bed.... ;D

ontbijt?  :angel:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Marc O.

Eugene

Citaat van: Claudia op 13-06-2007 11:35:45
Citaat van: Eugene op 13-06-2007 11:35:10

Alles is toch zo commercieel tegenwoordig, elke "feestdag" proberen ze als extra inkomstenbron te gebruiken.... :-\

Dus moeten we daar dan als kuddedieren aan meedoen?
Dacht het niet! ::)

Dat zeg ik toch ook niet?

Laat de rest maar kuddebeesten zijn....

mitsupiet

Citaat van: GeertG op 13-06-2007 11:32:13

Kijk, dit is nog eens een punt. Helemaal mee eens !!!  :eusa_clap:
Of een geverfde eikel met tekst. ;D

Te hard geschrobt.......

forza123

Citaat van: Eugene op 13-06-2007 11:35:10

hear hear!
www.forzarossa.nl
..................................
'96 Volvo 850 2.5 20V

Vulk

Aangezien ik nog geen vader ben (overlaatst even gevreesd:D), geef ik nog steeds jaarlijks een kadoo aan mijn vader. Dit jaar was het een tuinkabouter en hij was meer dan tevreden. :)

Marc O.

Citaat van: Vulk op 13-06-2007 12:36:02
Aangezien ik nog geen vader ben (overlaatst even gevreesd:D), geef ik nog steeds jaarlijks een kadoo aan mijn vader. Dit jaar was het een tuinkabouter en hij was meer dan tevreden. :)

Woon jij in een andere tijdzone ofzo? Bij ons moet het nog vaderdag worden ;)

GeertG

Citaat van: Marc O. op 13-06-2007 12:38:44
Citaat van: Vulk op 13-06-2007 12:36:02

Woon jij in een andere tijdzone ofzo? Bij ons moet het nog vaderdag worden ;)

In Belgie is het een week eerder  ;)  (en dat is geen grap)
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)