Het race-virus te pakken: 850 racer under construction

Gestart door M a r c, 18-06-2007 15:08:08

Vorige topic - Volgende topic

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

t5karel

Citaat van: thuur op 27-03-2008 23:46:09
Citaat van: M a r c op 27-03-2008 23:43:37
hij is wit en van Nomex.... kijk, het is niet mijn keus om met zo'n bivakmuts op te rijden, maar om uberhaupt mee te kunnen trainen zijn dit soort dingen gewoon verplicht.... dus alle ongein ten spijt zal ik het toch allemaal aan moeten schaffen.... en dat spul is nog f*cking duur ook  :-\

Duurder dan een Intrax setje? :eusa_think:

Gr ;D
Klaverjassen of dammen is goedkoper :eusa_whistle:.Of een stevig robbertje Bridge :evil:.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

M a r c

Zo... vandaag weer wat dingen opgestoken:

a.  dat een armrestraint voorschrift is.... (die kon ik dus ter plekke nog eentje kopen voor véél teveel geld natuurlijk)  :eusa_wall:

b.  dat je dus gewoon niet meer rijdt als je originele re-circulatieklep op de turbo de geest geeft....  :eusa_wall:

c.  dat het wel fijn is als je er 's avonds maar meteen opspringt en het repareert  ;D

d.  dat je die 'Sakers' ook niet aan hoort komen.... die zitten gewoon ineens naast je  :eusa_shifty:

e.  dat die Golfjes V TDI een goede wegligging hebben maar power te kort komen t.o.v. een licht getuned 15G'tje  ;D

Kortom, het was een leuke dag  :eusa_dance:

En Jochen gefeliciflapstaart met je nieuwe persoonlijke record (toch?)  :eusa_clap:

info@europeantuning.nl

Eugene

If it's not blown, it sucks...

Jeroentjuh

michiel

Zo, dus je hebt het gered. En je hebt je kennelijk ook nog geamuseerd.
Was het lastig vanochtend om 0500 uur?
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

M a r c

Nee, het wakker worden ging prima, maar de reis er naar toe....  :eusa_wall:  Om 5.15 uur weg en dan pas om 8.00 uur aankomen op CPZ. Hoezo slipt Nederland dicht?

info@europeantuning.nl

M a r c

info@europeantuning.nl

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

HaRdCoRe-WeZ

Yep, het is alweer even geleden dat het binnenkort was.

Maareuh, rondetijden?

M a r c

Later... ik loop momenteel een beetje met een griepkop rondt...  :(

info@europeantuning.nl

Peth©oni

Citaat van: M a r c op 03-04-2008 21:34:45
Zo... vandaag weer wat dingen opgestoken:

a.  dat een armrestraint voorschrift is.... (die kon ik dus ter plekke nog eentje kopen voor véél teveel geld natuurlijk)  :eusa_wall:

b.  dat je dus gewoon niet meer rijdt als je originele re-circulatieklep op de turbo de geest geeft....  :eusa_wall:

c.  dat het wel fijn is als je er 's avonds maar meteen opspringt en het repareert  ;D

d.  dat je die 'Sakers' ook niet aan hoort komen.... die zitten gewoon ineens naast je  :eusa_shifty:

e.  dat die Golfjes V TDI een goede wegligging hebben maar power te kort komen t.o.v. een licht getuned 15G'tje  ;D

Kortom, het was een leuke dag  :eusa_dance:

En Jochen gefeliciflapstaart met je nieuwe persoonlijke record (toch?)  :eusa_clap:

Ceker, rondjes onderin de 2:18 !!! Dus dat is PR !!! echt kicken...

Spin!

Citaat van: M a r c op 04-04-2008 14:44:11
Later... ik loop momenteel een beetje met een griepkop rondt...  :(

Eland-koorts... ;D

www.vm-parts.nl

ervani

Ik heb de 850 racer vandaag in het echt gezien: Ziet er erg goed uit! Wil ik ook hebben, maar ja geen garage om in te sleutelen, te weinig tijd en om over de technische know-how maar te zwijgen. Maar als je een dergelijke auto ziet krijg je wel zin in een nieuwe hobby: Racertjes bouwen

Chris

Citaat van: ervani op 04-04-2008 21:08:52
Ik heb de 850 racer vandaag in het echt gezien: Ziet er erg goed uit! Wil ik ook hebben, maar ja geen garage om in te sleutelen, te weinig tijd en om over de technische know-how maar te zwijgen. Maar als je een dergelijke auto ziet krijg je wel zin in een nieuwe hobby: Racertjes bouwen

Ja, ik herken me geheel in dit verhaaltje. Alles klopt zo'n beetje 1 op 1 ;D