Afstand bediening werkt maar vanaf een meter

Gestart door lipton, 19-06-2007 13:07:27

Vorige topic - Volgende topic

lipton

hey, ik heb al een tijdje last van dit, als ik hem wil vast doen met mijn afstand bediening dan moet ik tot aan de auto stappen om hem te sluiten of te openen ik dacht op zen minst 5 a 10 meter maar ik moet echt op 1 of 2 meter gaan staan. heb al nieuwe baterijen gestoken in het afstand bedieningkje. maar niets.

heeft hier iemand ervaring mee ?
mvg Gio

Turbo-Geek

Geen idee maar wel een tip !

Vaak helpt het door de Afst. bed tegen je kin te houden, je lichaam gaat dan als antenne dienen en dat kan soms behoorlijk wat schelen.
Is geen grap, ik doe rommel al jaren met alarm systemen en ik kan je vertellen dat dit werkt bij Radio grafische systemen (dus niet die IR afst. bed zoals bij Franse wagens).

-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

lipton

Citaat van: Turbo-Geek op 19-06-2007 13:09:41
Geen idee maar wel een tip !

Vaak helpt het door de Afst. bed tegen je kin te houden, je lichaam gaat dan als antenne dienen en dat kan soms behoorlijk wat schelen.
Is geen grap, ik doe rommel al jaren met alarm systemen en ik kan je vertellen dat dit werkt bij Radio grafische systemen (dus niet die IR afst. bed zoals bij Franse wagens).

ik dacht even dat je met mij aan het lachen was :-D
is dat niet schadelijk dan voor onze hersencellen, niet dat ik er zo veel heb maar soit :d

Turbo-Geek

Nee echt niet.
Het vermogen van zo'n afst. bed komt in de verste verte niet eens in de buurt van de mobiele die je wellicht dagelijks tegen je oor aan drukt.
  The things you own end up Owning you !

lipton

Citaat van: Turbo-Geek op 19-06-2007 13:26:05
Nee echt niet.
Het vermogen van zo'n afst. bed komt in de verste verte niet eens in de buurt van de mobiele die je wellicht dagelijks tegen je oor aan drukt.

goed ik zal dit nu eens gaan uittesten .
tot binnen 5 min

lipton

Ah GVD en het werkt nog ook !!!!!

danku :d
ik ben een lopende afstandbediening.

Ik vraag me af wat ik nog allemaal kan :D

Gunnar

Elke kant een vinger in je oor dan verander je in een paraboolantenne. Als je je hard concentreert kan je dingen vanop afstand laten bewegen.
www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

@®-

Citaat van: Gunnar op 19-06-2007 13:47:29
Elke kant een vinger in je oor dan verander je in een paraboolantenne. Als je je hard concentreert kan je dingen vanop afstand laten bewegen.
Dit moet je doen in een hele drukke winkelstraat  ;D ;D ;D

Als het weer wat koeler wordt zal de AB ook wel weer wat beter funtioneren, met dit weer komen radio golven minder ver dan met koeler weer.

Gunnar

Los van dat, is wel een heel goede tip, ik was ook al aan het vloeken dat de AB echt van heel dichtbij gebruikt moet worden
www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381