Voorstellen: Peter Verschuren

Gestart door volvogjrt82, 23-06-2007 10:49:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

volvogjrt82

Nou dan als oud lid en weer opnieuw aangemeld na 3 jaar.

Peter Verschuren uit Rijen met zijn nieuwe aanwinst na wat aanpassingen via Marc Hesselberth wat koplampunits en achterlichten vervangen R look aan de voorzijde en van de week een in kleur gespoten achterklepspoiler.

Gr en tot de eerste meeting

Peter

FGG

Welkom terug op 't Forum, Peter!

Helaas loop ik nog maar 2 jaar mee op 't Forum dus wat mij betreft mag je iets meer info plaatsen. Waarom zat je op 't Forum? Wat voor auto had je toen? En nu?

Foto's misschien?

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

volvogjrt82

Hallo dan

iK HAD TOEN EEN SEDAN 850 EN DAARNA EEN STATION 850 DOOR OMSTANDIGHEDEN MOEST IK DIE VERKOPEN EN KOCHT TOEN TOCH WEL EEN VOLVO MAAR EEN S40 DEZE HEBBEN ZE 3 WEKEN GELEDEN TOTALL LOSS GEREDEN EN HEB NU WEER EEN V70 2.5 10 KLEPPEN GEKOCHT EN ME DUS WEER GELIJK AANGEMELD ALS LID.hEB DE V70 DUS WATR VERANDERD ONDERTUSSEN VIA mARC hESSELBERTH ANDERE KOPLAMPEN EN KNIPPERLICHTUNITS GEPLAATST VOOR EN DE ACHTERLICHTEN OOK VERVANGEN,TEVEN MISTALMPEN VOOR GEPLAATST EN ROOSTERS VERVANGEN IN DE BUMPER VOOR R SERIE. TEVENS OOK NOG EEN ACHTERSPOILER LATEN SPUITEN EN LATEN PLAATSTEN.
FOTO'S VOLGEN NOG WACHT EVEN HET MOOEI WEER AF OM WAT PLAATJES TE SCHIETEN EN ZAL DIE DAN PLAATSTEN.

GR PETER

Ludo

hey Peter, welkom back. 
dus toch weer een échte Volvo?.  :D

een foto van de sedan en de station heb ik nog gevonden.

Wout309t

En nu nog hopen dat Peter zelf 'Caps Lock' nog weet te vinden, zeer binnenkort... :laugh:
2011 V70 2.0T R-Design MT

Volvo 850 Eindhoven

die caps leest wel prettig, hoef ik mijn bril ten minste niet op :eusa_dance: zoude we niet de hoofdletters en kleinne letters kunnen omdraaie :eusa_wall: :angel:

maar welkom terug op het forum (zegt iemand die net komt kijken :eusa_whistle:)

veel plezier toegewenst weer ;D
Volvo S70R (silver snail) geexporteerd naar Duitsland
hier voor een BMW f650GS 800cc special edition in de plaats gekomen.

Powermike

Lekker ja....die caps aan....voor een kippig persoon als ik.....Welkom !

volvogjrt82

Ja sorry ben net zelf ook weer een jaartje ouder geworden maar leest wel prettig moet ik zeggen.
Ben een beetje Heintje Davids ga weg en kom weer terug.

Ben ook van de party op de eerst vpolgende meeting kijken wie mij nog kent en wie ik nog ken van die periode.

Gr Peter

Eugene


If it's not blown, it sucks...

volvogjrt82

Thanks voor de foto's van mijn andere auto's ga echt sbnel een foto plaatsen a;s me dat gaat lukken waarschinlijk morgen of anders zaterdag.

Gr Peter