What are the odds?

Gestart door The Saint, 23-06-2007 17:34:47

Vorige topic - Volgende topic

The Saint

Je ziet ze natuurlijk niet zo vaak, zo'n C70. En zeker niet in saffron.

Vanmiddag in de wasstraat op de Beverkoog in Alkmaar. Sta ik de auto nog even uit te zuigen, kijk ik even naar de wasstraat, zie ik 'mijn eigen auto' er weer in staan??!! C70 saffron verlaagd, Tritons, XC grille...

Bij nadere bestudering bleek dit exemplaar voorzien te zijn van heldere koplampen met xenon en een andere uitlaat maar voor de rest een dead ringer!

Toen hij uit de wasstraat kwam ging hij ook nog even zijn auto uitzuigen. Ik loop naar 'm toe (je weet maar nooit of ie naar de saffron meeting 24/6 wil komen), zegt ie: "jij had hiervoor toch een V70 R?" "Euh, ja, hoe weet jij dat?" Hij bleek dus te werken voor een autobedrijf en kwam regelmatig in de wijk waar ik woon. Daar heeft hij eerst altijd mijn V70 R zien staan en nu dus zijn tweelingbroertje.

Ik heb 'm nog wel de link naar onze saffron meeting gestuurd, maar hij zal morgen niet aanwezig zijn. Maybe next time..
No shirt no shoes, no pinball

FGG

Deze heb ik ook al eens op de Beverkoog zien rijden. Ben daar meerdere malen een Saffron C70 tegen gekomen. Zou dus ook kunnen zijn dat jij 't was. :eusa_think:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

The Saint

Citaat van: FGG op 23-06-2007 18:05:53
Deze heb ik ook al eens op de Beverkoog zien rijden. Ben daar meerdere malen een Saffron C70 tegen gekomen. Zou dus ook kunnen zijn dat jij 't was. :eusa_think:

Ik kom daar alleen om naar de wasstraat te gaan, hij werkt daar (Autoplaza). Hij is dus herkenbaar aan de heldere koplampen. Zijn kenteken begint overigens met cijfers (ik d8 "91").
No shirt no shoes, no pinball

Niek

He, volgens mij woon ik in het verkeerde deel van Nederland, ik kom nou werkelijk NOOIT een saffron, LBP of CY tegen! Zelfs gewone 850's of V70's rijden hier niet echt veel. Ik ga verhuizen ;D
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

Barry_C70

Here in Groningen I've seen 3 other Saffrons, 2 C70's and one V70R, I've left all three of them notes on their windshield to join the meetings, but no answer what so ever. Some owners just aren't that enthusiastic I guess

Rayman

Citaat van: Barry_C70 op 25-06-2007 11:21:25
Here in Groningen I've seen 3 other Saffrons, 2 C70's and one V70R, I've left all three of them notes on their windshield to join the meetings, but no answer what so ever. Some owners just aren't that enthusiastic I guess

Klopt. Er is een groot verschil tussen gebruiker en liefhebber :)

Turbo-Geek

CiteerKlopt. Er is een groot verschil tussen gebruiker en liefhebber

AMEN !

Wat dat betreft is de sjonnie scene (de Golfjes, Crx'jes, peugs, etc) een stuk gezelliger vwb meetings, zeker als ik lees dat er op zo'n jaarlijkse Volvo meeting, die serieus is opgezet op een prachtige centrale lokatie, een stuk of 20x 850's verschijnen.
Wat dat betreft heeft Volvo een hele andere doelgroep en daarmee ook een andere gebruikers en liefhebbers groep. Voor sommige aspecten is dat maar goed ook, voor andere aspecten is het jammer.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

mehn

Citaat van: Turbo-Geek op 25-06-2007 11:52:40
CiteerKlopt. Er is een groot verschil tussen gebruiker en liefhebber

AMEN !

Wat dat betreft is de sjonnie scene (de Golfjes, Crx'jes, peugs, etc) een stuk gezelliger vwb meetings, zeker als ik lees dat er op zo'n jaarlijkse Volvo meeting, die serieus is opgezet op een prachtige centrale lokatie, een stuk of 20x 850's verschijnen.
Wat dat betreft heeft Volvo een hele andere doelgroep en daarmee ook een andere gebruikers en liefhebbers groep. Voor sommige aspecten is dat maar goed ook, voor andere aspecten is het jammer.

Nou die sjonnies heb je in "onze scene" ook hoor. Ik denk dat het onderscheid dat Rayman maakt tussen "gebruiker" en "liefhebber" nog wel mag worden uitgebreid met "echte liefhebber" ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

chiel850

CiteerVanmiddag in de wasstraat op de Beverkoog in Alkmaar. Sta ik de auto nog even uit te zuigen
auto in de wasstraat????????????????
liefhebber hahahahahahahahahahaha
dat meen je toch niet :evil: :evil: