Vandalisme--> é(§"&ù^$"!

Gestart door Simplicity, 24-06-2007 14:57:46

Vorige topic - Volgende topic

Simplicity

M'n auto was in topstaat...Auto voor een keer aan m'n broer uitgeleend zet de auto bij z'n werk op de parkeerplaats neer maar blijbaar vondt een van de bewoners het nodig om zijn/haar sleutel langs de auto te laten "glijden" met gevolg dat ik op m'n achterdeur en op het achterspatbord een lange kras heb zitten. Aangifte gedaan bij de politie maar die kunnen natuurlijk niks doen tegen een onbekende. Goed ik zit nu met de kras maar het is een beetje een doorn in m'n oog... De kras is tot op het witte gedeelte en nu is mijn vraag of dit er nog uit gepoetst kan worden met kleur poets of dat ik een duurdere kost van het overspuiten tegemoet ga....

en ah ja vertel verder: zie ik iemand die ooit ook maar iets aan andermans auto doet... die persoon zal veel pijn lijden in afwachting van de komst van de politie >:(

hpkevertje

Zonde, voel met je mee :-[

1. Leen niet je auto uit
2. Zet je auto 's avonds zoveel mogelijk in het licht
3. Wees niet te beroerd om een paar minuten verder te lopen als je het idee hebt dat je auto daar veiliger staat.

Bij mij is nog niet zo lang terug een spiegel van mijn auto af getrapt: dat is humor tegenwoordig.

Het is niet makkelijk om de krassen eruit te halen, vooral niet met metallic lak.
Succes en sterkte.

Charlotte

Gekleurde was doet niet veel. Je kunt de krassen zoveel mogelijk wegwerken met een schuurpapiertje korrel 2500 (nat). Daarna weer op glans brengen met een polijstmachine. Op de plekken waar je dan nog de primer er door ziet, kun je de kras opvullen met een daarvoor geschikte lak. Na het drogen verwijder je dan de overtollige lak (die buiten de kras zit) met een oplosmiddeltje. Zeker op een zwarte auto geeft dit een prima resultaat.