Project "Black Magic"

Gestart door Black Magic, 24-06-2007 19:16:22

Vorige topic - Volgende topic

mitchelli

Ziet er errug stoer uit man.Nice job.Ben ook zeer benieuwd naar het geluid.  :eusa_clap:
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Black Magic

BOV

Klinkt goed zeg!

Mooie diepe roffel !
I take pictures and build stuff...

Black Magic

Citaat van: BOV op 08-03-2009 17:18:21
Klinkt goed zeg!

Mooie diepe roffel !

Dat vond ik nou ook  8)

Afgelopen week viel me op dat met een paar mensen achterin en een kofferbak vol boodschappen de wielen toch wel ver in de wielkast verdwijnen dus toch maar eens gaan informeren naar een setje nivomats en dan de verlaagde uitvoering en opzich viel me de prijs nog wel mee. :D  Voor de vooras zat ik te denken aan gele koni's (eigenlijk liever Fsd 's maar die zijn alleen per 4 te leveren) , valt dit met elkaar te combineren of zou ik het gewoon op orginele schokbrekers voor moeten houden ???

BOV

Vraag Elsje op het forum anders even.

Hij heeft volgens mij FSD's voor en Nivomats achter... (V70R FWD)
I take pictures and build stuff...

Black Magic

Citaat van: BOV op 23-03-2009 20:59:51
Vraag Elsje op het forum anders even.

Hij heeft volgens mij FSD's voor en Nivomats achter... (V70R FWD)

Oke alleen doelde ik meer op de gewone gele koni's maar ik heb al begrepen dat deze combi te ver uit elkaar ligt dus hou ik het denk ik maar op de orginele volvo voorschokbreker.

bas_t5

Black Magic

Citaat van: bas_t5 op 24-03-2009 20:38:17
Lekker roffeltje!!!!

Thanks  :)

Vandaag is de auto Apk gekeurd en natuurlijk mankeerde er niets aan op de led stadlichtjes na en alsof je er op kon wachten kwam er bij afmelden een steekproef maar 5 minuten later belde het RDW dat er geen keurmeester beschikbaar was en ik de auto dus weer mee kon nemen. :eusa_dance:

Black Magic

Vandaag even het setje nivomats gemonteerd wat eigenlijk een fluitje van een cent is. De oude schokbrekers waren behoorlijk gaar en ook was 1 van de schokdemper bevestigingen uitgescheurd dus opzich niet verkeerd om het hele zooitje wat in z on set aanwezig is te vervangen :eusa_dance:  daarna even een rondje gereden en wat een verschil zeg!

Vulk

Citaat van: Black Magic op 08-03-2009 16:06:36
Beetje crappy filmpje met me foon gemaakt maargoed er is in iedergeval iets  :eusa_shifty:

http://s156.photobucket.com/albums/t27/Black_Magic_850/?action=view&current=MOV00304.flv

8)

Niemand die de motortemperatuur opmerkt?
Klinkt wel fijn anders.

Black Magic

Citaat van: Vulk op 10-04-2009 22:50:40
Citaat van: Black Magic op 08-03-2009 16:06:36
Beetje crappy filmpje met me foon gemaakt maargoed er is in iedergeval iets  :eusa_shifty:

http://s156.photobucket.com/albums/t27/Black_Magic_850/?action=view&current=MOV00304.flv

8)

Niemand die de motortemperatuur opmerkt?
Klinkt wel fijn anders.

Ja klopt hij was nog niet helemaal warm maargoed daarom gaf ik ook niet volgas  8)

Black Magic

Na een lange tijd van stilte hebben zeer waarschijnlijk verschillende lezers de zwarte 850 wel zien staan in de verkoop topic , omdat ik zelf aan iets anders toe was heb ik de auto 2 weken geleden verkocht aan een oud collega die bij broekhuis Harderwijk werkt en heb zelf een S80 2.9 automaat aangeschaft. Heerlijke auto moet ik zeggen en de 6 cilinder klinkt ook zeer fijn al moet ik wel even wennen aan het geluid wat deze dus niet produceert. Maar de auto bevalt goed alleen val ik er op dit forum een beetje buiten met dit model :P.

rogerV701998

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

Wil wel graag foto's zien of mag ik dat op dit forum niet vragen? ;D

Gr. roger

wepster

zo en nu vlug naar buiten en wat foto's maken en dan weer snel naar binnen om ze hier te plaatsen

kom kom niet treuzelen hoor wij zijn helemaal niet ongeduldig als je maar snel bent  :angel:

fearless

Een 2.9. Dat rijd zeker lekker.  :eusa_clap:

Heel veel plezier er mee.