Zou ik hem kopen of niet ???

Gestart door lipton, 25-06-2007 01:28:52

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

Citaat van: Ludo op 07-07-2007 17:46:10
dat is enkel bij de 5 traps automaat als ik me niet vergis.
als een 850 dit heeft is het een USA versie.

waar de Shiftlock voor moge zijn?.
zoek eens in Fokke zijn berichten...  ;)

Dan vergis je je :) Onze 4-traps automaat had dat ook (ook een 2.5D). Was gewoon een originele Nederlandse versie. Shiftlock override moet gebruikt worden wanneer de auto gesleept wordt werd ons verteld ::)

-D©©©L-

Citaat van: Taranis op 07-07-2007 18:31:48

Dan vergis je je :) Onze 4-traps automaat had dat ook (ook een 2.5D). Was gewoon een originele Nederlandse versie. Shiftlock override moet gebruikt worden wanneer de auto gesleept wordt werd ons verteld ::)
Om hem zonder sleutels op de afsleep wagen te krijgen, automaat slepen is niet zo'n goed plan zonder lopende motor.

Eugene

If it's not blown, it sucks...

Taranis

Citaat van: -D©©©L- op 07-07-2007 18:37:17
automaat slepen is niet zo'n goed plan zonder lopende motor.

Met een handbak wel wou je zeggen?  :eusa_wall:  (denk even aan stuurbekrachtiging, rembekrachtiging of eventueel zelfs stuurslot als je 'm niet op contact hebt staan)

RRRRR_Ramon

Citaat van: RRRRR_Ramon op 07-07-2007 16:09:14
Er zit wel een knop rechtsboven de pook met als opschrift "Shiftlock Override" hiermee ga je om die "beveiliging" heen, waar die ook voor moge zijn.  :eusa_think:  ;)

Voor zover ik weet heb ik een 4-traps automaat. Al moet ik erbij zeggen dat mijn auto, volgens de VIN dan, ooit voor de Braziliaanse markt gebouwd is in Gent.............. Sambaaaaaa  :eusa_dance:  :eusa_dance:

@ Taranis: had de 2.5D van je ouders ook alleen maar een Winterstand en geen Eco en Sportstand?
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

-D©©©L-

Citaat van: Taranis op 07-07-2007 19:36:16
Citaat van: -D©©©L- op 07-07-2007 18:37:17
automaat slepen is niet zo'n goed plan zonder lopende motor.

Met een handbak wel wou je zeggen?  :eusa_wall:  (denk even aan stuurbekrachtiging, rembekrachtiging of eventueel zelfs stuurslot als je 'm niet op contact hebt staan)

Een handbak kan je prima slepen zonder stuur en rembekrachtiging, mits in in de vrij wil of je de koppeling kan bedienen.
Een automaat zonder oliedruk gaat gewoon (nog verder) kapot na een aantal km's. 

Taranis

Citaat van: RRRRR_Ramon op 08-07-2007 01:11:09
@ Taranis: had de 2.5D van je ouders ook alleen maar een Winterstand en geen Eco en Sportstand?

Yep :)