Wat een geleuter toch weer...

Gestart door M a r c, 25-06-2007 17:57:14

Vorige topic - Volgende topic

johan283

oef politiek op het forum...... :police:

Toch nog maar even mijn persoonlijke mening.

Deze "opbouw" missie valt niet te voltooien binenn een redelijke termijn, volgens mij ben je daar nog jaren en jaren bezig en worden buiten landse militairen als bezettingsmacht gezien. Zonder steun van de lokale bevolking en Iran?? zou de taliban cq de zelfmoordenaars het allang hebben moeten opgeven...... Dit kan wel eens een gebed zonder einde zijn. Hoe dan wel op te lossen weet ik niet.

Maar ik vind wel dat andere NATO landen ook wel eens een tour of duty mogen uitvoeren, NL heeft voor 2 jaar? dacht ik ondersteuning toegezegd. Nou na de 2 jaar stoppen we er toch weer mee. Tis wel mooi geweest zeg maar.

Genoeg over politiek en weer terug naar de 850 zaken  ;D

rifwachter

wat mij dwars zit, is dat mensen vanuit nl. kritiek hebben op de mensen die uitgezonden zijn, maar totaal geen idee hebben in wat voor wereld ze werken.
je kunt nog zulke mooi plannen bedenken achter een buro,en als dit , dan dat.
maar als je in oorlogsgebied bent, en je licht onder vuur dan is het echt wel een ander verhaal.

ik heb ook zeer veel respekt voor mensen die andere mensen helpen/verzorgen,neem ik mijn petje voor af, zou ik niet op kunnen brengen.
maar er zijn in nederland genoeg mensen die ons tot op de grond toe willen afbranden,terwijl ze nog nooit 1 kogelschot hebben gehoord,en daar heb ik veel moeite mee.  denk aan Sebrenica, Erik O.

wij deden het fout,maar mochten niets ondernemen,geen luchtsteun, orders van boven!
wij krijgen de schuld, maar de VN verschuild zich in zijn eigen organisatie.

dit hierboven zeg ik in het algemeen.

maar ik ben het met het einde van het vorige bericht eigenlijk helemaal eens: terug naar onze 850 !
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

moderators

Op veelvuldig verzoek.....slotje
Deelnemen aan dit forum? Hou je dan aan de forumregels
Wil je je niet aan de forumregels houden? Blijf dan weg van dit forum