Kijken jullie ook altijd in een etalageruit naar je 850? (kicken ...)

Gestart door CharlieFox, 25-06-2007 22:42:06

Vorige topic - Volgende topic

fbm

Doe ik ook altijd! Neem zelfs bepaalde routes  ::) gaat wel erg ver eigenlijk :eusa_doh:
Maar soms kijk ik in die ruiten en dan  :o waar is hij nou?

zit ik weer in de punto :eusa_wall:

Misha

Citaat van: fbm op 01-07-2007 22:20:08
Doe ik ook altijd! Neem zelfs bepaalde routes  ::) gaat wel erg ver eigenlijk :eusa_doh:
Maar soms kijk ik in die ruiten en dan  :o waar is hij nou ?
zit ik weer in de punto :eusa_wall:

http://www.korrelatie.nl/?
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

fbm

Esveldt

Mwaaahh, de enige grote ruit bij mij in de buurt is die van Furness Cars Enschede.

Moet zeggen kijk altijd wel ff naar rechts. En waar ik ook kijk, het blijft mooi, in en achter de ruit.

Rudi

Net naar de supermarkt geweest,zie ik dat m'n auto voor wel heel mooi vlakbij de grond staat,nieuw parkeerterrein en zo maar wel met diepe goten,beetje vreemd maar goed....heb ik met de telefoon maar even een foto gemaakt 8)

Voorbijganger:' zo jij bent trots op je auto ' 

ja ben niet meer te helpen  ;D
Dr.Go-Fast...

matRRR

prachtig, net voor een grote showroom van volkswagen heen en teruggereden, heel mooi hoe die volans hun rondjes draaien...

Heb de 850 altijd al gespot sinds die t-5R uitkwam, was danook logisch dat er een keer eentje moest komen, :angel:
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

Chris

Ik kijk ook altijd in ruiten als ik de kans krijg, heerlijk om hem te zien rijden ;D

RRRRR_Ramon

Ja doe ik ook, inderdaad mooi om de wielen te zien draaien!  8)

Ik kijk overigens naar m'n V70.....
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

MarcoV

Ik kijk ook graag naar mijn S70 in de etalageruit maar ik wordt gek van die mensen die achter mij beginnen te tuuteren als ik een paar minuten stil sta ;D ;D ;D ;D ;D

MarcoV