hier ben ik dan eindelijk

Gestart door tomCY, 26-06-2007 17:01:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

tomCY

hallo collega roffelaars
ik zwerm al een tijdje rond op dit forum maar ik mezelf eigelijk nog nooit voorgesteld
ik ben tom 21 lentes jong  kom uit het schitterende lichtenvoorde en rij in een zeer fijne CY sedan ;D ;D

het is een automaat alle opties behalve een trekhaak
230000 gelopen en nog steeds als een zonnetje net weer een fijn beurtje gehad voor de vakantie dus hij kan mooi mee naar italie

ik weet niet of het lukt maar ik zal effe proberen om er een paar fotos op te knallen


tomCY

kunnen jullie de fotos zien

Esveldt

Nee, jij wel?

Maar toch een warm welkom!

;D

tomCY

nee ik ook niet krijg een vakje met een rood kruis erin

Eugene

Welkom :)

En succes met de foto's ;D

If it's not blown, it sucks...

Tijsbeer

Welkom! Cream yellow... Kwijl :eusa_drool:

Ik dacht trouwens dat 'n trekhaak standaard was bij Volvo's? :eusa_shifty: ;)
Nu nog 'n 740 GLE en 'n 760 GLE, maar hopelijk binnenkort 'n 850 T-5R (en nog steeds 'n 760 GLE)!
--------------------------------------------------------------------------
It's a little known fact that the Dark Ages were caused by unresolved Y1K issues.

tomCY

ik weet het niet en dank allemaal voor react ;D ;D ;Dies

FGG

Welkom op 't Forum, Tom.

Weer een oosterling erbij en in een CY nog wel!

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Claudia

Leuk!
Weer een Achterhoeker erbij! :D


Welkom Tom!
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Volvo Felipe

Hey Tom welkom op het forum, en we zijn benieuwd naar de foto's van jou wagen.

succes en veel plezier

tomCY

ik heb de fotos op myspace staan dat moet toch ook wel werken ofniej dacht ik zo??

Powermike

Welkom Tom, mooie bolide....in een lekkere kleur !

Duell

Citaat van: tomCY op 26-06-2007 22:27:39
ik heb de fotos op myspace staan dat moet toch ook wel werken ofniej dacht ik zo??

Welkom TomCY,

Linken direct vanaf myspace dat werkt duidelijk niet, mischien kan je een link naar je myspace pagina geven ?

T-5R Jorn

he Tom

Ik neem aan dat jij het broertje van Gijs bent? erg mooie auto heb je. Elke keer dat ik hem spot in Lichtenvoorde rij ik er heel langzaam voorbij zodat ik alle tijd heb om hem te bewonderen! hoe bevalt de automaat trouwens, jij kwam me toen nog bij de rabobank vragen waarop je moest letten bij aanschaf van een automaat? wat ik je trouwens nog wou vragen: ik zag hem laatst bij jou voor de deur staan heb je er onlangs een ferita uitlaat onder gehangen of zag ik dat nou verkeerd? in ieder geval wens ik vele fijne en snelle km toe in je C.Y!
MY RIDE 855 DOP T-5R

Turbobiker

Citaat van: T5-R Jorn op 23-07-2007 22:48:45
...jij kwam me toen nog bij de rabobank vragen waarop je moest letten bij aanschaf van een automaat? ...

Dat ze je helpen beleggen, OK. Een lening aansmeren, tot daar aan toe. Maar adviseren bij de keuze van een auto ???
De Tussenpaus